Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u petak, 23.09.2005.

    Super dan

    Danas je bio baš super dan u školi.Nismo imali dva sata matematike(hvala Bogu).
    Uz to još nije pitalo povijest pa je bilo super.
    Sutra idem na ročkaš jedne od mojih najboljih prija.
    Trebalo bi biti super.
    Čujemo se prekosutra da vam ispričam sve detalje.

    By.

    - 13:53 - Write me something stupid:) komentiralo me (0) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>