Perfil



ime: Marta...
volim: sve koji me čitaju,obitelj,frendicu deu,ostale frendove,shoping i sve što inače cure vole.br> o blogu: ovdje ćete moći čitati sve što mi se događa i nadan se da ću vam se svidjeti.br>

Archives


Links



  • LoVe life
  • papy
  • deica
  • crazy girls
  • london pashion
  • JELE
  • devil_ary
  • anđeo
  • lonely
  • Hilary
  • kranjcarica
  • hells_angel
  • nancy
  • Karon
  • rus
  • tome

    Ovo je moj blog.U njemu čete moći čitati o događajima u mom životu.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentarima.Kiss!


    Cursors from Dolliecrave.com



    Template by




  • Ovo sam napisala u četvrtak, 22.09.2005.

    Ma,kako nisam znala

    Ovaj naslov ide ovako jer se sama sebi čudim kako nisam znala.
    Naime radi se o tome da sam ušla u blog svoje najbolje prijateljice,a da nisam znala da je to njezin
    blog.
    Nekako mi se činilo poznato,ali nisam se mogla sjetiti pa sam samo ostavila neki glupi komentar.
    Naravno ona je znala tko sam ja pa mi je napisala jedan "užasno lijep post".


    Ma nema veze,sad ionako znam da je to ona.Uostalom kako sam mogla znati ako mi nije prije ništa rekla.

    PS-ako vas zanima što mi je napisala posjetite: Andrea,Dea,Deica.


    - 18:18 - Write me something stupid:) komentiralo me (6) ljudofa - Don't touch this - What's this?

    << Arhiva >>

    <$BlogDateHeaderDate$>

    <$BlogItemBody$>

    by <$Marta$> || <$BlogItemDateTime$>