profile journal arhiva linkovlje contact me + notes faq memorable quotes
info: this blog
Dobrodošli. Večeras te svaku večer dok se ne vratim u Zagreb, nadam se, ću vas povesti sa sobom na putovanje kroz svoj život u AC Strašku u Novalji. Ugodno se smjestite i pripremite na čitanje.

we know that the ashes in the urn was a person and we never should've burned him

info: tiny dancer
Martina. 15. Više u "Profile"

So hold me close tiny dancer, the only thing I’ve got is this electrorock answer

info: the place
Auto Camp Straško, Novalja.
*2008 pictures

info: layout
This skin was optimized for firefox and is yet to be tested rather screwed on internet explorer but still operational. The layout was coded by Joanna Morales. Much appreciated contribution from msndollies for the icon that marthina removed while adapting the layout to herself. So now you also know who takes the blame for making this layout working with Blog.hr

© Copyright Martina Mihetec 2009

Drugi dan.

Probudih se okok pol'12, što je bilo poprilično zadovoljavajuće. Prvo što sam pomislila nakon šta sam pogledala kroz prozor: "More je mirno, vrijeme je lijepo - kupanac!". Nisam jela jer nije bilo Special K, a na moru ne jedem niš drugo za doručak. Ali naravno da sam morala malo na laptopu bit. :D (danas sam uglavnom bila na njemu) I tako sam se malo igrala, al je stari neš zanovjetal, pa sam otišla u kampicu složit stvari od jučer i pospremit krevet, i, najvažnije, obuć badić. Majku sam pitala kakvo je more, tek toliko da joj nešto kažem, pa sam krenula na kupanje. Plivala sam do bova i natrag, pa sam se sunčala. Ide mi, polako ali sigurno. E da! Skoro sam zaboravila. Oprostite šta skrećem s priče, ali iwi sam rekla da ću stavit sliku cvika u ovaj post. Gabi model:


Hihi. Uglavnom sam se cijeli dan dosađivala i radila reklamu za Jutarnji za Tina i Srdića pa me sad oni vole <3. Još sam se dvaput otišla kupat i sunčat, između toga sam morala u dučan s Gabicom, a prije jela (oko 19!! prvi put sam jela) sam morala ić s njom pol sata u parkič, pa sam čula malu Stefani ili Nicole kak se igraju skrivača:

Tko se nije skrio luzer je bio.

Kad sam ja bila mala, govorilo se o magarcima, ne o luzerima, ali nema veze. U parkiću mi se Gabica dvaput bubnula u glavu. ide na neki tobogan kaj ima neku metalnu šipku da se prime rukama valjda za to. I ide ona - dum. Ide drugi put, kažem: "Gabi, pazi glavu" ona - dum. Ide treći put, "Gabi daj pazi glavu.." "Pazim". Onda sam joj rekla da me ode čekat kod kroksica, da ja namočim majicu da joj oblog stavim, i onda ode tam kod tobogana di su od nekog drugog klinca kroksice i ja ono: "Gabica, Gabrijela, di si?" i prolazi Sabljić: "Kaj već si ju izgubila?" bwahah.. Onda su kasnije Sabljić i Bruno potjerali svu djecu sa te igralice osim Gabice, nije ni trepnula kad su došli. XD

Sou, nakon jela sam se još jednom otišla nabrzaka okupat, pa sam išla u sanitarac, pa me zaustavila Tajana jer je išla i ona, pa smo malo pričale do tamo. Nakon kupanja sam morala vodit Gabi na trampolin, jer ona hoće 'Đampati' (eng. Jump + hrv skakati = Đampati). Stari je opet reko do 11, pa mi je večer isprve bila pokvarena.

Uglavnom sam poslije toga bila kod Tajane i Morane i neš smo komentirale gluposti iz Glorije (ili whatever) pa sam se ja sjetila da moram po Nanu, pa je Tajana išla samnom, još smo pričale (npr. kak je Sabljić uvjeren da Tajana mene ne zna i kak govori da laže da me zna). Kad smo pokupile Nanu smo išle do terase gdje su bili Sabljić, Bruno i Čvek pa su prošli moji starci s Gabicom i poručili mi da je kampica zaključana. Nagovorila sam starog da ide samnom da otključa i da mi drugi ključ i nauči me zaključat. Kad sam se ja presvukla i to sve, Tajana, Čvek i Nana sjedili su na zidiću moje parcele, pa sam im se pridružila. Onda smo otišli kod Tajane i Morane, kartali, jeli.

Baci smeče. -Čvek, otvori usta!

Krenuli smo do Sportskih da se nađemo s ova dva debila i da odemo malo do Novalje, ali naranvno da smo se razdvojili, pa smo Nana, Morana i ja završile kozjim "urbanim" stazama do Novalje, a oni kod kina. Na kraju smo isprobavale naočale, kupile kokice i otišle natrag.

Kad smo došle u kamp smo bile kod Morane još do 12, kartale, pile i umirale od smijeha.

Ma dolina ti u gačama. -Pa je. -Pa jel kosiš kaj?

date: nedjelja, 19.07.2009.
time: 23:59
comments: 6 komentar/a
Wanna comment?


Free counter and web stats