Rujan 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan.

Dragi blogeri!









MOJ MSN :crowgirl@net.hr (ista je mail adresa) ili da vam bude lakše potražite me pod nickom: Marta- Crowgirl

MOJ ICQ:482355785

Moj freemail na koji mi možete pisati:

crowgirl@net.hr


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Merofl

MOJ PROFIL
NA VAMPIREFREAKU


Evo konačno i ja imam MYSPACE
u pomoć da ga napravim, priskočila mi je Megi
Hvala!!! kiss

Da se prisjetite kakvu ste me upoznali ili da samo zavirite u moju prošlost:

MOJ STARI BLOG

FILM O DUHOVIMA

UPOZORENJE: Ne gledajte ovaj clip neposredno prije spavanja ili dok ste sami kod kuće.


MOJI GOTH NICKOVI SU:


Pixie Corpse i Vicious Mistress

PROVJERI OVDJE KAKO GLASI TVOJ GOTH NICK


Malevolent, Anthropologist-Reaping Terror of Anger


Get Your Monster Name



Ovisnost o kompjuteru ponekad nas može
dovesti do ovoga....

Image Hosted by ImageShack.us


Minx Administering Rapturous Thrilling Affection


Get Your Sexy Name



MMushy
AAwesome
RResponsible
TTempting
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com









align=left>
I adopted a cute lil' poison fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon EOS 10D.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




myspace
ClipArt


Ja sam: Marta.
Iz Zagreba sam
Rođena sam: 12.7.1991.
Pohađam: 1. razred Privatne Ekonomske škole.
Željela bih: Jednog dana imat rock- dark band ili biti rock pjevačica.
Nemam dečka niti sam ga ikad imala, ali ne patim jer prijateljstvo je najveće blago!
Idem na: Tečaj solo pjevanja, no neugodno mi je pjevat pred nekim ljudima npr: mamom, tatom, nekim frendovima, ne znam zašto, ali tako je otkad znam za sebe. (ali puno duže pjevam u šk zboru) i tečaj engl. 7 god (ali gramatika mi očajno ne ide, pa mi je neugodno pričat pred strancima da se ne osramotim, šmrc).
Vrlo sam: Sramežljiva cura.
Volim: Rock dark punk (mjuza je moj život), prijatelje koje imam, (i prijatelje blogere) crni stil (make-up, odjeća, nakit) ,iskrenost, one koji mene vole,
pomagati u nevolji.
Ne volim: Posesivnost, bahatost, rasizam, mazohizam, nasilje, gay parade sadizam, svoj izgled (ali svatko je savršen na svoj način).
Moj moto: Samo jednom se živi!
JA VOLIM SLUŠATI:
Nirvana
Evanescence
HIM
Evergrey
Six Pack
S.O.A.D
Placebo

Itd. Neda mi se više nabrajat. Ima još puno toga.....

Linkovi

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Embrio- myspace

Slatka Mia :)

Lea

Evil Keke

Mizulj- Kekina sis

Stefani:)

Zzum

wax-witch

Gmizocool

My dear friend Kada and blog about his wonderfull life:)

Poetry From Kada

Blog 18. Jezične Gimnazije

Brunothumbup

Nemesis Divina

Rux

Kowrchawa:)

Kika:)thumbup

Shipoopi

Filthova- Zakon blog. Posjetite!!!!!!!!!

Hoti:))

Blacken the Angel- Prekrasne pjesme:))

MOJA STRANICA SA MJUZOM!!!!!!!!!!

Nightwish- Ana

Bloody Angel:)

Pegica- Andrea:))

Morgana van Ata- Lora:))

Moja nezamjenjiva chat- blog mama Katarina

Hela:)cool

Kada:):):)

Fotomarija

Krešine Fotografije

Legendarna Jelena:))

Žica:)

Darkcorner

Punkerica

Marko

Ines

Jana

Heartless Archangel

Angels of grunge

Vale

Megy

Lithium

Beauty Crow:):):)

Thunderstruck

Ivan- Vatreni Nirvanin fan:):):):):)

Drugi blog mog prijatelja Kade:):):)

Steel spirit

Prokletnica

tangica

Maja:):):):)

Kićo:):):)

Badbluegirl

rockerica

Vicky


Kliknite ovdje da biste saznali koliko me dobro poznajete

THINK ABOUT LIFE

Magy

Petra

spasena_dusa

Gothickwich- Monika

Luzerice s ponosom

Mateja- Kadina sestrična

David- Kadin bratić

mery5

Deep inside your heart whispers my name....

Metal Fifi fan club

Pennyroyal tea

Kata

n_i_c_e _r_e_b_e_l

SHIVA- The Destroyer


Malo tekstova pjesama:

Six Pack- Vodite me

Sada sam ostao sam,
nikoga nema tu kraj mene
možda je to ipak sada najbolje...
a da li želim to? to me boli jako
ali shvatam da imam samo sećanje..

vodite me odavde,
jer ovde je čovek potpuno sam,
nema ko da mu ulepša dan
i nema, nema nikoga
nikoga!

dozivam tako ja
svakoga dana jače
ima li za mene još vremena?
ma dozivam, dozivam
i bojim se jer sam sam,
moja šansa je opet, opet nestala

vodite me odavde,
jer ovde je čovek potpuno sam,
nema ko da mu ulepša dan
i nema, nema nikoga

a da li želim to? to me boli jako
ali shvatam da imam samo sećanje..

vodite me odavde,
jer ovde je čovek potpuno sam,
nema ko da mu ulepša dan
i nema, nema nikoga
nema nikoga!
nema nikoga!

Evanescence- Bring me to life


How can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)



Blink128

"I miss you"

Hello there, the angel from my nightmare,
The shadow in the background of the morgue,
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends

(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
The webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight


Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)


Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)


(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you)
(I miss you, miss you




HIM - Killing loneliness
Memories sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
The suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness
With the warmth of your arms you saved me
I'm killing loneliness with you
The killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Nailed to a cross together
As solitude begs us to stay
We disappear in the life forever
And denounce the power of death over our souls as secret words are said to start a war

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness
With the warmth of your arms you saved me
I'm killing loneliness with you
The killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

This is my dark side...

četvrtak, 05.06.2008.

Narukvica...

Sjedila sam u dvorištu pored svoje kuće kao i obično i čitala neku knjigu.
Zrake sunca milovale su mi lice, a ptice su pjevale
već poznate mi pjesme.
Odjednom se dogodilo nešto neobično.
Sva moja čula naglo su se otvorila.
Osjetila sam svaku vlat meke trave na svojoj koži.
Mirisi cvijeća, sve jače
su se prožimali, a ptičji ubrzani lepet krila, izgledao je
kao graciozni nebeski ples. Nikada nisam osjetila nešto tako.....
Divno- pomislila sam. Oblaci su se počeli polako razmicati.
Nisam mogla vjerovati svojim očima....
Ne, nije mi se učinilo, oblaci su tvorili slova i polako počeli sastavljati poruku.
Uskoro sam mogla jasno
pročitati što piše, a pisalo je: "Doći će, možda i danas..."
Nimalo nisam sumnjala da bi poruka, čije značenje
ne znam mogla biti upućena
baš meni. Tiho sam zahihotala, ustala sa
travnjaka i krenula kući.
Odjednom osjetih da mi je nečija ruka na ramenu, dodir
je bio tako topao i nježan. Okrenula sam se i pred sobom
ugledala visokog
momka crne kose.
Nije skretao pogled s mojih očiju, gledao me netremice.
Njegove tamno smeđe oči gledale su moje, a usne su
prikazivale tek slabašan smiješak.
Bio mi je poznat odnekud, no nisam
znala odakle. Je li to kazivala poruka
koju su sastavili oblaci?- Mislila sam, no iako sam
bila zbunjena željela sam samo gledati lijepog momka.
Napokon smogoh hrabrosti i htjedoh ga upitati. Počela sam:
Odakle se mi....
Na to me prekinuo stavivši lagano prst na usta.
Još malo me je gledao, a onda mi je
ruke stavio na ramena, a potom
oko vrata. Zagrlio me je...
Bila sam sve zbunjenija, no uživala sam
iako je trajao samo jedan tren.
Začula sam slabašni zvuk šuškanja trave, pala mu je narukvica.
Sagnula sam se da je podignem
i htjedoh mu je pružiti. Okrenula sam
se, no njega više nije bilo. Nestao je.....
Probudila sam se. Na ruci mi je bila narukvica koju
sam zaboravila skinuti prije spavanja...
Image Hosted by ImageShack.us

~19:24~ Komentari~22~ Isprintaj~ #~ ^~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.