kršćanska-curka

petak, 31.03.2006.

Požar...


Jedna je sretna obitelj živjela u kući u predgrađu.
Jednoga dana u kuhinji izbije požar.
Dok se vatra rasplamsavala, roditelji i djeca istrčali su iz kuće. Iznenada su u paničnom strahu primijetili da nema najmlađeg člana obitelji, petogodišnjeg dječaka. On se, uplašen vatrom i zbunjen dimom, uspeo na kat.
Što da rade? Tata i mama su se očajnički gledali, dvije su sestre počele vikati. Vratiti se u vatru bilo je nemoguće... Vatrogasci još nisu stigli.
Odjednom, gore u potkrovlju, otvori se prozor. Dječak proviri i poviče: "Tata! Tata!" Otac priđe i poviče: "Skoči!"
Dječak je pred sobom vidio samo vatru i crn dim, a kad je čuo glas, odgovorio je: "Tata, ja te ne vidim..."
"Vidim ja tebe, slobodno skoči!" vikao je otac.
Dječak je skočio i začas se, živ i zdrav, našao u snažnom očevom zagrljaju.

Boga ne vidiš, ali on vidi tebe. Baci se njemu u zagrljaj!

P.S He, nisam vam se dugo javljala jer sam zaboravila lozinku...he, nikako da je se sjetim. I, eto danas dok sam čistila ladicu slučajno sam naišla na papirić na kojem je pisala ''moja šifrica''. Pa, odlučih sa vama podjeliti priče na koje sam naišla.

- 15:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #