kršćanska-curka

nedjelja, 29.01.2006.

Bogat ili siromašan ???

Jednog je dana imućni otac poveo svoga sina da provede noć s jako siromašnom obitelji, s ciljem da mu pokaže kako žive ljudi koji nemaju mnogo novaca za trošenje. Na povratku kući, otac upita sina što misli o tom iskustvu, a sin odgovori:

To je bilo jako lijepo iskustvo, oče.
Naučio sam da mi imamo jednog psa, a oni imaju četiri, mi imamo jako lijep bazen ali oni imaju rijeku, mi imamo sunčani krov ali oni imaju nebo sa zvijezdama i mjesecom, mi imamo veliku terasu s predivnim vrtom ali oni imaju šumu.

Dok je dijete govorilo, otac je ostao bez daha slušajući što mu sin kazuje.
Tada dijete doda: Hvala ti što si mi pokazao kako smo siromašni!

Kada mjerimo ono što imamo, rezultat je naše viđenje života .
Ako imamo ljubav, prijatelje,obitelj, zdravlje i pozitivno mišljenje , imamo sve u životu.

- 09:16 - Komentari (16) - Isprintaj - #