kršćanska-curka

srijeda, 02.11.2005.

...

Čitamo u Evanđelju po svetom Luki ovo:
Odgovori Petar: “ Čovječe, neznam što govoriš!” I dok on još bijaše u riječi- zapjeva pijetao. Gospodin se okrenu i pogleda Petra… a Petar iziđe i zaplaka gorko.

Bila sam s Gospodinom u dobrim odnosima. Razgovarala bih s njim, zahvaljivala mu, molila ga za pomoć.
No uvijek me je pratio neugodan osjećaj da je on želio da ga pogledam… A ja to nisam činila. Govorila bih, ali bih gledala na stranu kad bih osjetila da me On gleda. Bilo me strah da ću u njegovim očima naići na optužbu zbog nepokajana grijeha.
Jednog dana skupih snagu i pogledah ga! Nikakve optužbe nije bilo. Nikakva zahtijeva. Njegove su mi oči govorile : “Ljubim te.”
Poput Petra, i ja sam izašla van i zaplakala.

- 15:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #