Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KURIRSKA SLUZBA:
za.marsala.tita@gmail.com

SKOJEVCI:
Drugarica Happychild
Drug Nikola
Anka Partizanka
Buddha u supermarketu
Drugarica Pelagija
Drugarica Domacica iz pakla
Drug Jura Svjetionicar
Drugarica Astrid
Drug Stalin
Drugarica Flapper girl
Drugarica Analna carica
Drugar Balkanac

LINKOVI:
Jugoslavenski linkovi
Slobodna Jugoslavija
Generalni konzulat SFRJ
Republika Titoslavija
Titoville
Bratstvo
Goli Otok


POLITICKA EMIGRACIJA
NYC Slavs
East Ethnia

17.02.2006., petak

SKUP PODRSKE DRUGU TITU U SPLITU!


Drugovi i drugarice samoupravljaci, komunisticka omladino:

Narodna mudrost, ta nepogresiva uciteljica zivota, kaze da u odsutnosti macke misevi kolo vode. Oprostite na nezgrapnom jezicnom stilu, ali trenutak nam ne dopusta srpskohrvatske, a bogami nit’ hrvatskosrpske jezicne finese! Svaki put kada odstupim sa dnevnopoliticke scene kako bi dao prostora razvoju civilnog drustva, domaci izdajnici, shvacajuci to kao dokaz moje ideoloske iscrpljenosti i politicke slabosti, se okuraze i iznova pljunu u lice svemu onom za sto je nas narod ginuo i sto je stvarao sve ove godine.

Nas radni covjek je ogorcen omalovazavanjem NOB-a i komunisticke ideje, te osudjivanjem partijske politike kojom se ne osudjujem samo ja kao vrhovni komadant, vec i cijeli jugoslavenski narod! Javne prijetnje po moj zivot koje su osvanule na ovom blogu, te objavljivanje gnjusnih karikatura u dnevnom tisku (koje ovdje iz razumljivih razloga ne objavljujemo) vrijedja narodne osjecaje!
Drugovi, komunizam ne poznaje satiru! To nas samoupravljac zna, te je diljem socijalisticke federacije nasih naroda i narodnosti, doslo do spontanih okupljanja zabrinutih gradjana; svojevrsnih demonstracija narodne moci i ljubavi prema vasem najvecem sinu.

U Splitu, tom dragulju u kruni komunisticke Jugoslavije, se na inicijativu udruga proizaslih iz narodnooslobodilacke borbe okupilo 200 000 Jugoslavena u znak potpore meni. Ja sam osobno prisustvovao ovom skupu te sam proglasen pocasnim gradjaninom Splita i “doktoron” splitskog veleucilista, sto je splitski gradonacelnik drug Bulicic popratio sljedecim rijecima:

– Ovo je davno trebao uciniti drzavni vrh, ali za to nije imao sluha. Nase se udruge ne mogu pomiriti s marginalizacijom i presucivanjem povijesti, u cemu prednjace domace izdajice i placenici koji bi za saku eura prodali svoju obitelj i svoju zemlju. Njima je metod sila; njima je sredstvo manipulacija NOB-om i blacenje Titovog lika i djela, a cilj im je osvajanje pozicija politicke moci u svrhu vlastitog bogacenja i potkradanja naroda! Ja njima porucujem da smo mi puskama Jugoslaviju stvarali! Puskama cemo braniti nase dostojanstvo i dostojanstvo naseg oca domovine.

Ovaj kratak govor pun emocialnog naboja prozeo je prisutne prkosom, ponosom i domoljubjem te je polucio urnebesni aplauz i skandiranje: “DRUZE TITO TI SI NASA LJUBAV, MI SMO TVOJA SRECA!!”. Situacija je umalo pocela izmicati kontroli kada sam, imajuci nepogresiv osjecaj za trenutak, izasao na glavnu binu u svojoj bijeloj marsalskoj uniformi i smirio mnostvo pjesmom:

Marjane, Marjane,
Ca barjak ne vijes,
Milu trobojnicu!
Na kojoj se cita,
Ime druga Tita!

A na drugoj strani:
Naprid, partizani!
A na vrh barjaka:
Zvizda petokraka!

Ko se pod njim bije,
Kukavica nije;
A ko se ne bije,
Bolje da ga nije!

Istaknimo da je nogometni klub Hajduk, zajedno sa svojom navijackom skupinom Torcidom - tim vjecnim barometrom politickog raspolozenja svakog jugoslavena, opetovano izrazio podrsku Partiji i ideolosku privrzenost samoupravnom socijalizmu. Uprava kluba mi je dodijelila zahvalnicu i za ovu priliku posebno izradjenu zlatnu znacku u znak zahvale za sve sto sam tijekom godina ucinio za Split i splitski sport. Ovu velicanstvenu gestu sam popratio sljedecim rijecima:

- Ja vam zahvaljujem na ovoj velikoj pocasti! Ovom prilikom bih se prisjetio osmih mediteranskih igara odrzanih u ovom gradu 1979., za koje smo izgradili Poljud koji je postao metaforicko srce Splita kako je nogomet u ovom gradu postao bitna svakodnevna potreba njegovih gradjana, a Hajduk njihova sveta krava. Ja sam oduvijek isticao veliki znacaj fizicke kulture za zdravlje i podizanje radne sposobnosti nasih ljudi, za pravilan fizicki razvitak i svestrano obrazovanje i odgoj omladine, kao i za odmor i razonodu nasih gradjana. Zato se ja jos jednom zahvaljujem Hajduku, toj perjanici jugoslavenskog sporta, za jacanje i razvijanje bratstva i jedinstva medju nasim narodima.

Nakon viseminutnih izljeva emocija u obliku opetovanog skandiranja, skup je nastavljen nastupima dalmatinskih kulturno umjetnickih i folklornih drustava, dok se okupljeno mnostvo pocelom polako i mirno razilaziti uvjereno da je obranilo cast Partije i vrhovnog komandanta. Marsalat, na celu samnom, zahvaljuje narodu Splita na ukazanoj dobrodoslici i teperamentnom izrazu podrske nasoj stvari. Splite: sve se mijenja – ti si isti!




- 02:11 - Komentari (85) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>