Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KURIRSKA SLUZBA:
za.marsala.tita@gmail.com

SKOJEVCI:
Drugarica Happychild
Drug Nikola
Anka Partizanka
Buddha u supermarketu
Drugarica Pelagija
Drugarica Domacica iz pakla
Drug Jura Svjetionicar
Drugarica Astrid
Drug Stalin
Drugarica Flapper girl
Drugarica Analna carica
Drugar Balkanac

LINKOVI:
Jugoslavenski linkovi
Slobodna Jugoslavija
Generalni konzulat SFRJ
Republika Titoslavija
Titoville
Bratstvo
Goli Otok


POLITICKA EMIGRACIJA
NYC Slavs
East Ethnia

02.11.2005., srijeda

"TITO POSLIJE TITA" ?

Drugovi i drugarice, komunisticka omladino,

Moje povremeno odsudstvo sa unutarnpoliticke scene i iz javnog zivota se, mjesto odmorom, cesto tumaci iznenadnom bolescu, ili jos gore – smrcu. Drugovi, iskustvo me je naucilo da onaj tko nema vremena za odmor, imati ce ga za lijecenje. No nije mi ovdje namjera pisati referate o vaznosti odmora po fizicku i mentalnu higijenu. I iako bih radije pisao korisne i nadahnjujuce price o zivotu i borbi nasih omladinaca, politicki trenutak mi niti to ne dopusta. Unutarstranacke borbe me, naime, prisiljavaju da pisem o necem drugom.

U svom lenjinskom nadahnucu Vladimir Bebic je, istrcavajuci pred rudo ohrabren mojim kracim odsudstvom, najavio da ce poslije Tita on biti Tito i da ce stititi prava obespravljenih radnika. Velikodusno je frakciju nase partije koja je nosila njegovo ime prekrstio u Radnicku stranku Hrvatske proglasivsi se mojim jedinim legitimnim nasljednikom. U isto vrijeme u Slavoniji je anonimni Vukovarac Dragan Batak najavio uskrsnuce (?!) Komunisticke partije Hrvatske, te za datum tog “uskrsa” odredio znakoviti 29. studenoga, obiljezavajuci 85. obljetnicu Vukovarskog partijskog kongresa. Ja sam se oduvijek znao, i znati cu se nositi sa unutasnjim naprijateljima, ali uvijek sam iznova razocaran kada pojedinci koji sebe nazivaju dosljednim titoistima pokusavaju nesocijalistickim metodama i klevetnickim kampanjama peuzeti vlast unutar partije. Ta politika koju sprovode nizerangirani cinovnici unutar nase organizacije nisu rezultat nekih zabluda ili slucajna pojava, vec su opasno revizionisticko skretanje od moje nauke, ma koliko se oni trudili ta skretanja dovesti u sklad sa njom.

Desnicarski i revizionisticki elementi, ne gubeci vrijeme, zlurado komentiraju da dolazi do sukoba generacija. Ja to jasno i glasno negiram! Kod nas nema sukoba generacija! Takvih sukoba bi bilo kada bi nasa stvar i borba stagnirala i kada omladina nebi imala svoju perspektivu. Ali, kada omladina vidi stalan progres, kada vidi kako se neprekidno i dinamicno razvija citav zivot, kada vidi za sebe perspektivu, onda ne moze biti nikakvog sukoba. Ovdje je na djelu nesto dugo. Naime, svima bi vec trebalo biti jasno da u komunisticki pokret, uz dobre ljude ulaze i ljudi slabog karaktera: karijeristi i bolesno ambiciozni. U takvom okruzenju je borba za vlast neizbjezna, ali i (dok je mene) uzaludna.

- 22:16 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>