Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KURIRSKA SLUZBA:
za.marsala.tita@gmail.com

SKOJEVCI:
Drugarica Happychild
Drug Nikola
Anka Partizanka
Buddha u supermarketu
Drugarica Pelagija
Drugarica Domacica iz pakla
Drug Jura Svjetionicar
Drugarica Astrid
Drug Stalin
Drugarica Flapper girl
Drugarica Analna carica
Drugar Balkanac

LINKOVI:
Jugoslavenski linkovi
Slobodna Jugoslavija
Generalni konzulat SFRJ
Republika Titoslavija
Titoville
Bratstvo
Goli Otok


POLITICKA EMIGRACIJA
NYC Slavs
East Ethnia

11.07.2005., ponedjeljak

KOMESAROVA IZDAJA

“Izdali me prijatelji, izdao me brat;
Izgub’la sve sam bitke, al’ jos vodim rat…”

Danasnje obracanje zapocinjem ovim vremesnim, ali uvijek aktualnim stihovima naseg velikog narodnog prosvjetitelja i zene macke – Semse Suljakovic, u svjetlu nedavnog vlastitog neugodnog iskustva.

Veliki osjecaj usamljenosti me snasao na vlastitoj rodnoj grudi, tijekom boravka u Kumrovcu koji polako od “prekopotrebnog odmora” prerasta u fijasko. Sloziti ce te se da svaka usamljenost nije ista pa ni jednostavna… Ponajmanje ona izazvana ideoloskom izdajom ljudi kojima vjerujete i koje volite; ljudi koji su se do nedavno kleli u vas. Naime Komesar, moja desna ruka kojeg jos uvijek jos uvijek smatram za sina, se nedavno uputio put devetog kruga pakla zajedno sa ostalim izdajicama. Umjesto pozdrava, ostavio je nepospremljenu sobu i zguzvanu cedulju:

“Druze Tito,

Na pocetku ove poruke se zelim ispricati za moj nenajavljen i iznenadan odlazak.
Marsale, nedavno sam shvatio da su unatoc tvojem mudrom mentorstvu moja shvacanja jos uvijek dosta uska i dogmatska. Kako vrijeme odmice, kako se skolujem i kako me zivot skoluje, tako sam postao manje uzak, manje dogmatican i manje iskljuciv. Rekao bih da sam poceo sticati neku sirinu. Nazalost taj proces nije toliko brz koliko ja mislim da bi mogao i trebao biti jer sam ja, na zalost, pod tvojom palicom srastao sa odredjenim pogledima na svijet, i postao u nekom smislu njihov zarobljenik. Svjestan sam da cu uspjeti upotpuniti sliku svijeta koji dozivljavam iskljucivo po vlastitoj mjeri i po mjeri svojih osjecaja samo ako se oslobodim tvojeg dominirajuceg lika.

Ako i kada se vratim, biti cu novi “ja”;

Komesar”

Nije prvi put da su me izdali, ali svaki put boli kao da je prvi.

Tito


- 17:32 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>