četvrtak, 24.01.2008.

Cause & Consequence

Let's talk about jealousy ...

Svi smo pomalo sebični u ljubavi, i to je u redu. Želimo da naš partner bude samo naš. Ali često posumnjamo u to. Svaka veza se bazira na povjerenju, i koliko god ta fraza bila izlizana, bez povjerenja veza počinje truliti. I zato mislim da se povjerenje ne treba kompromitirati i da ga treba štititi više od svega. Jer ako se to povjerenje barem jednom uspije dokazano narušiti, nepovjerenje se samo povećava. Primjer: Dečko vam jednom slaže nešto i uhvatite ga u laži. Postajete sve više sumnjičavi i počnete trzati na gluposti. Nesigurnost i napetost rastu. I da se vrati na staro treba proći neko vrijeme kroz koje ćete moći vratiti povjerenje i uvjeriti se da je vaš partner nema namjeru ponoviti istu grešku. Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice.
Iskrenost je zato po meni ne samo temelj, već nužnost. Ljubomora je blisko povezana s tim. Zapravo, rekao bih da je ljubomora dobra stvar ako se s njom ne pretjera. To je na neki način dokaz da je vašem dečku stalo do vas. S druge strane, ako se s njom pretjera to može značiti da vam partner ne vjeruje, da vas kontrolira s razlogom, što opet nije dobro. Makar i ja znam biti ljubomoran i želim znati s kim se moj dečko čuje i s kim se nalazi. Ne trebam znati detalje svega, ja imam svoj život i on ima svoj, ali pošto smo zajedno naši životi su dosta isprepleteni, i sasvim mi je normalno da znam što se i s kim u njegovom životu događa. Moj sadašnji dečko je upravo idealan po tom pitanju. Imamo razvijenu komunikaciju i nemam nikakvu potrebu biti ljubomoran na išta, niti on ima razloga. Nekako, što se više razvija vaša veza, raste i povjerenje. Mislim da povjerenje ovisi jako i o vremenu; The more you know him, the more you trust him.
Što zapravo nije slučaj s mojim bivšim iskustvima. Ljudi se nekad znaju jako dobro pretvarati i skrivati svoje namjere i osjećaje. Mislim da dosta dobro mogu prokužiti ljude, što dođe zgodno kad trebate nanjušiti neku laž. Ali ne funkcionira moj radar uvijek. Ali svako iskustvo je lekcija. Idealno je učiti na tuđim greškama, ali nažalost obično se učimo na svojima.
Doduše, mislim da faktor koji stvara našu ljubomoru je zapravo i sama povijet gay života. Sex je jedan od osnovnih pokretača gay world-a i jako često nešto zbog čega su ljudi spremni žrtvovati i riskirati vezu, zdravlje i svoj integritet kao takav. Sex is a great thing, but its not a sport. I mislim da zbog te opće spoznaje da su gayevi neutaživi u sexu, imamo sumnju da se i ta žeđ nalazi u našem partneru. Ali to je nešto u što se kroz vrijeme možemo razuvjeriti. Zapravo i ne razumijem tu potrebu za brojnim partnerima. Ako netko uživa u sexu, može uživati u sexu samo s jednom osobom. Zapravo, ono što me smeta kod naše populacije nije što su promiskuitetni toliko koliko to što se etiketiraju kao djevice i zapravo pljuju po 'droljama' dok zapravo pljuju sami po sebi. Ako si već takav, budi dosljedan sebi. A ne bit u vezi kad zapravo sliniš okolo za drugim frajerima. I neizbježno je ono gdje priča završava. Prevara. To je zapravo sebičnost na djelu. Želiš nekog drugog, ali želiš i svog dečka. Have cake and eat it too. A to baš ne funkcionira. I zapravo povrijede nekog samo zbog toga. Umjesto da žive život kao samci i ne ulaze u vezu. Iskreno, ne znam da li bi mogao oprostiti prevaru dečku, but again: Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice.

| 15:03 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>