srijeda, 19.12.2007.

Taken for Granted

Let's talk about people ...

'Zdravo za gotovo' kažu. I to je tako već standardizirana fraza. Ali trenutno najbolje objašnjava kako se ja osjećam. Ne mora to biti nužno u ljubavi, u vezi, ali jako često imam osjećaj da me ljudi podrazumijevaju. Ljudi kažu; kad nekog voliš, to trebaš i pokazati. Otprilike točno. Ali ja bih rekao; Kad nekog voliš, onda se to i vidi. Ne trebaš se truditi pokazati nekom da ti je stalo. To se vidi iz tvojih akcija. Odnosno ne-akcija. Imam sreću da mogu reći da sam voljen. Ne s previše strana, ali meni s dovoljno. I ne bih se htio dizati u nebesa ili reklamirati, ali kad ja volim nekoga, onda dam maksimalno što mogu. Istina da tražim natrag, ali svi mi tražimo, makar ne tražim previše. Problem je što se ljudi nakon nekog vremena naviknu na tebe, na tvoju ljubav, na tvoju prisutnost, na tvoju pažnju. Ne radim problem iz toga. Ali ljudi me znaju odgurnuti od sebe svojim podrazumijevanjem. Ako sam ja loving and caring ne znači da se ljudi oko mene mogu ponašat kako god žele i da se to neće promijeniti. Imam visoki prag tolerancije, pogotovo kad je u pitanju veza, i imam razumijevanja. I ne prestaje ti biti stalo do nekoga preko noći. But am I gonna be there forever? Despite all that had been done? Ali kad bi ljudi oko mene potrošili barem malo vremena i ispitali je li to što su napravili u redu? Ili barem rekli da znaju da rade nešto što nije u redu, ali da nemaju izbora. Ili kad bi se barem na sekundu zapitali: Što ako njega ne bude sutra? Što ako se drugi put kad ga zovem neće javiti? Would it make a difference? I think it would. Jedno djelo vrijedi tisuću riječi. Ali ponekad je i barem nekoliko riječi dovoljno da razumijem neke stvari. A ponekad ne dobijem ni tih nekoliko. I mislim da to nije u redu.
Nekad samo želimo čuti par riječi, i ako su one prave mogu popraviti i jako pokvarene stvari. Najtužnije je zapravo što nekako pokušavamo ljude, partenre navesti na pravi put, na ono što mi želimo od njih. And how many times do you say exactly what you want to hear?
Ali something is there or it's not. Ne možemo nekoga pretvoriti u nešto. Niti bih ja ikada pokušavao. Nema smisla. Ako je nekom stalo do vas, to će se i vidjeti. Ne možete ga pitati: Jel tebi stalo do mene? I ochekivati da će odgovor biti u skladu s osjećajima. Ali bez obzira na to; Koliko puta kad kažemo 'Meni je stalo do tebe' zapravo želimo pitati 'Je li i tebi?'

| 18:42 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>