utorak, 06.11.2007.

Life 101



Pozdrav svima.
Dobrodošli na kolegij 'Život 101'. Moja funkcija je kronika, i ja sam homo-filičar.
Ono što možete očekivati od ovog kolegija je ponešto o ljudskim odnosima, barem kroz moje naočale. Čuti pokoji trač, pokoju novost, pokoju šalu, pokoju neslanu. Upoznati nekoliko ili nikoliko perspektiva na odredene životne teme i probleme, jer budimo iskreni, uvijek su problemi zanimljiviji. Svi smo sretni na isti način, ali smo nesretni svatko na svoj.
Predavaja nisu obvezna niti očekujem da ih itko prati. Nadam se da će netko možda naći neku relevantnost, ili korelaciju sa svojim prilikama i iskustvima.

Što?
Nažalost, živimo u društvu gdje ne možete svoje misli povjeriti nekom na čuvanje bez da natrag dobijete porciju vruče osude s kockicom nerazumijevanja i kojom kapi nipodaštavanja. Iz tog razloga sam stvorio 'Between the Sheets', mjesto gdje ako ne s nekim drugim, mogu porazgovarati sam sa sobom.
Tko?
Me, myself & I. Za sada gay. Sigurno 'male'. Šarmantan i galantan. I za sada jedino bitno.
To be continued ...

Marquise

| 14:45 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>