ponedjeljak, 12.12.2005.

Your little research monkey boy

Moram priznat, iznenađen sam. Vašom lakovjernosti. Neki su čak napisali i puno ime i prezime. Pljugeri!!!(o Bože, glupog izraza, bolje je pušioničari, ali baš zato...)
Mislim da ću češće postavljat ovakve cakice. Više da se naviknete. Bolje da vas ja sad malo zekam, nego da vas netko jednom prevesla "big time", jel tako?
Enivej, nadam se no hard feelings...

"Panem et circenses" iliti "kruha i igara", rekli bi stari pervertiti Riimljani. Skužio sam da ljudi vole kad im pričaš o svom životu, kad se otvoriš sa nekim svojim teorijama, životnim stavovima...pa kako ja volim ljude, i volim kad oni mene vole, evo još jedan post o meni(uf, ovo je genijalna rečenica, moram je kopipejstat u notepad, za kasnije).

Htio sam se kratko referirati na temu mog trenutačnog stanja. Ne bih htio ić u detalje, možda samo kratak presjek momentalne situacije. Pa da krenemo sa seciranjem mog osobnog života...

1. Zdravlje - naravno zdravlje mi je uvijek na prvom mjestu. Nekako čovjek s vremenom shvati da je to najvrijednije što ima. I ako ga izgubi izgubit će i sve ostalo. Da kucnem o drvo, zdravlje je dobro. Još se nisam prehladio(iako mi ne gine bar jedna mala gripica ovu zimu). Opskrbio sam se andolima, amoksilima, C vitaminima, bronhijima...nema šta nema. E da, nabavio sam i mirišljava ulja. E, kako je to genijalno, opuštajuće i osvježujuće za duge dane provedene u zatvorenom.
Bajdvej, moram do veljače poć na sistematski na faksu. Nadam se da će se potvrdit da sam "u voznom stanju".
Ocjena: 4+ (nije 5, jer me već neko vrijeme boli disko-mišić, moram se oporavit do praznika)

2. Obitelj - Bogu hvala, mogu reć da su svi Maroonsi na broju i dobro. Nitko se ne žali, bar koliko stignem s njima popričat. Ma to su "geni kameni"...nema te sile koja će srušit takve mrge kao što su Maroonsi. Od braće se još nitko ne ženi, Mama Maroons u sebi očajava zbog toga. Najteže je pooženit djecu. Ma nekako mi se čini da bi Mami Maroons bilo teško odvojit se od dječice svoje da se svi pooženimo. To je taj stari dobri "majčinski instinkt", koji je kod Mame Maroons posebno izražen. A dječica ga svesrdno iskorištavaju. Maroonsi, ženite se!!!
Ocjena: 4- (zbog pune kuće neženja i prenaglašenog majčinskog instikta)

3. Prijateljstva - Pa tu vam baš ne mogu nešto posebno reći. Svi su u nekom poslu, svak u svom malom svijetu muči svoju muku, više-manje. I Spavalica, i HotLips, i Counter. Valjda je sad stiska pred blagdane, svakoga nešto hebe, pa se ne želim previše gurat. Ali ne bojim se. Nadoknadit ćemo za sve kad dođe raspust. E, baš tako...raspustit ćemo se svi, skupa sa mnom. "Nova Godina kuca na vratima, čaše gore svi, čaše gore svi..." kako kaže Nervozni poštar.
Ocjena: 2+ (ima tendenciju da bude čak i 5 do kraja godine, al zasad je tako...treba bit realan)

4. Ljubav - dugo ništa po tom pitanju nisam pisao po postovima. Pa eto, znate kako je rekao Gallileo: "Eppur si muove". Ili kako kaže ona Branka Kamenski iz "Pola ure kulture": "Nešto se dogodilo..." Što točno? U stvari ne mnogo. Moglo bi bit nešto. Ako ste čitali moj zadnji post o načinu gordijskog čvora i krilatici "go with the flow", onda znate da se i ja držim te pametne. Ne želim se opterećivat ničim, pa tako ni tim. Ona je bistra osoba na svom mjestu, zna tko je i što hoće. Znam da će ovo ili sama pročitat ili će joj dežurna huškačica prenijet, pa ću bit nježan. Samo ću dodat da ću drugi put bolje čuvat leđa. E, da, moram dodat: pravi je jarac. Po svemu. Znam o čemu pričam, jer sam i ja jarac, pa znam koje su nam prednosti i mane. Budući sam ja neizlječivi egoista, onda mi takve karakterne crte odgovaraju.
Ocjena: 3 (uvijek sam smatrao da je ovo solidna ocijena, postoji jednaka mogućnost i prema gore i prema dole...pa ćemo vidjet kakva je ocjena na kraju godine)

5. Financije - čujte, ako vam kažem da još imam nešto ušteđevine na banci nećete mi vjerovat. Pa koja budala danas ima ušteđevinu. Očekujem visoke troškove za period Badnjak - rođendan(8.1.), tad ću valjda presušit...hebiga. Bar ću moć reć da sam skrpio 2005. s pozitivnom nulom. Pozdravljam moje ljetne poslodavce i toplo se preporučam za dogodine.
E, da...jako bitno za napomenut..zahvaljujući dealu sa Mamom Maroons malo sam se "opremio". Nove gortexice, Mp3-stik, možda do Božića dogovorim za kakvu obleku, al to ćemo još vidjet.
Ocjena: 4+ (radi iskorištavanja Mame Maroons i time automatski štednje na vlastitim financijama)

Zaključak: Mislim da mogu mirne duše napisati da sam zadovoljan sa sobom samim. Napominjem da sve kreće iz glave. Kad se sredi nered u glavi, sve izgleda puno jasnije.
Ukupna ocijena: 4 (sasvim ok, baš sam zadovoljan, samo da se ne ureknem)

Eto. Nadam se da sam nahranio "šakale tuđe sudbe"...

Keep on bloggin'!!!

| 21:54 | Pokaki se (5) | Uzmi papir | na vrh posta

<< Arhiva >>

Copyright © Maroons Dirty Mind Club - The Next Generation - Design touch by: Tri mudraca


Kaki/Ne kaki

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (22)
Ožujak 2006 (20)
Veljača 2006 (19)
Siječanj 2006 (21)
Prosinac 2005 (29)
Studeni 2005 (19)
Listopad 2005 (22)
Rujan 2005 (35)
Kolovoz 2005 (30)


"I'm not someone to be good as, I'm someone to be better then!"
Brojač posjeta

brojač posjeta



"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?"

Maroons
About me
- 25 godina
- jarac
- Mediji i kultura društva, UNIDU
- rock, 80's
- Clint Eastwood, Winona Ryder
- vaterpolo, nogomet, šah, karate
- "dirty mind" filozofija

Maroons Dirty Mind Club
Children of MiKuD
Sufix
Milat
Lakeisha
Chiquita
Festina Lente
Sujetador
Suncokretna
Sherry
Whatever
Zorbas
Skybleed
Nosko
Carica
Lafo Mamone
Nienna
Bilo jednom
Favourite Gang
Penellope
Magick
Indian woman
Gospar
Multimedija
Korisni linkovi
Blog.hr
500 linkova
pomagalo za slike
Mediji i forumi
Iskon
Monitor.hr
Sportnet.hr
Klik
Forum.hr
dubrovački forum
Udruge i klubovi
Prijatelji životinja
Udruga mladih "Orlando"
Močvara
Glazbeni linkovi
Glazbeni kalendar
Kad krivo pjevaš...
cmar.net - hrvatski metal
Zanimljivi linkovi
Sve muške tajne
filmski.net
wikipedia
stvarno bolestan blog
Sveučilište u Dubrovniku
Ljudi, šaljite mejlove!!!
maroons@net.hr
I na mejl možete slati svoja mišljenja i komentare...unaprijed zahvaljujem!



Vremenska prognoza
Vremenska prognoza

MJESEČEVE MJENE
moon phases

Maroons supports...
Hobbit

Ne ostavljaj me...
Prijatelji životinja

This site is certified 35% EVIL by the Gematriculator


height="38" width="41" id="EXim" alt="eXTReMe Tracker" />