nedjelja, 11.12.2005.

Your little piece of heaven turns too dark...

Kad Maroons razmišlja o nekim događajima, ljudima, stvarima, onda to obično dobiva atribute "preširoko", "prelogički", "preosjećajno", "premračno", "predepresivno"...općenito govoreći "preopterećeno". Bolji poznavaoci psihologije uočit će da su atributi malo crno obojani.
Zato već neko vrijeme treniram "nerazmišljanje".

Da, da..mozak onog koji je osnovao "dirty mind club" kao klub pretjeranog razmišljanja o svemu i svačemu, sad radi konspiraciono i kontraproduktivno...

Objašnjenje: ipak sam ja prvi i najdugovječniji član ovog kluba, pa se prve poslijedice "dirty mind" promišljanja o svijetu i okolini osijećaju prvo na mom mozgu. Ostali, poslijedice ćete počet osijećat kako vas slijeduje (mislim da je tu Penellope u maloj prednosti, he, he...).

Trebalo bi malo razjasniti sam pojam "nerazmišljanja" kao takvog.
Naime, čovjek razmišlja cijeli svoj život. Sve uspijehe, ali i najveće pušione, doživljava kao poslijedicu razmišljanja. Kao takav se razlikuje od većine flore i faune ovog svijeta. Dakle, razmišljanje se nameće kao nekakav uvijet življenja, kao zrak, voda ili hrana.

Međutim, je li sve baš tako sigurno i određeno oko razmišljanja?
Ne razumijem se baš previše u istočnjačke religije i sljedove, ali čini mi se da u nekima od njih uče na koji način se potpuno osloboditi od misli kao osnovne jedinice razmišljanja. Tako nekako. Nakraju se misao može dovesti u svojevrsno stanje potpunog mira. Savršenstva. Možete li uopće zamislit tišinu u svojim mislima?

Budući je istok istočno, tj. predaleko, a ja se sasvim dobro osijećam u mojim kršćanskim cipelama, samo ću ustvrdit jedno:
Ako majstori na istoku mogu postić da se oslobode svih misli, zašto se Maroons ne može oslobodit bar nekih misli koje ga već duže vrijeme ograničavaju?

Dugo sam razbijao glavu promišljajući način.

Odmah da napomenem, nikad mi nije palo na pamet neki oblik uskraćivanja samog sebe u smislu samoubojstva. Jednostavno se užasavam takvih (ne)riješenja. Najblaže rečeno, vrlo sebičan akt, i prema sebi i prema drugima.
Mislio sam prvo o fizičkoj promjeni okruženja.
Da, preseljenjem se može riješit dio problema, ali kad malo bolje pogledaš, oni su još uvijek tu, samo su "dislocirani",a time je situacija još konfuznija.
Putovanje? Nije loše za trenutno zalječenje duha. Indijanci su znali poć na put, obično u planine, kako bi prije donošenja važnih životnih odluka poslušali što im kaže majka priroda. Opet, jednom se moraš vratit u realan svijet. I svojim mislima koje ti taj svijet nameće.

I onda mi je sinulo. Trenutak totalnog prosvijećenja. Koje mi se inače rijetko događa, al kad se dogodi, onda se osijećam najvećim na svijetu. Na pamet mi je pala riječ koje sam se cijeli život bojao, a koja je tako savršeno moćna: suočavanje.
Izbjeći suočavanje s problemima je poslijedica razmišljanja. Stoga, zaključih u presudnom trenutku, ne smijem razmišljat.
Pa iako mi je dosadašnji životni moto bio "Ispeci, pa reci!"(vrlo kurvanski i proračunato, ne samo u govorenju nego i živjenju), trenutno stanje "nerazmišljanja" me savršeno ispunja kao osobu.
I dok se ljudi oko mene opterećuju oko nasitnijih detalja i nepotrebno svađaju oko nebitnog, ja...ja uživam...
Želim li ovo ili ono, hoće li se stvari odvijat ovako ili onako, što će bit ako učinim ovo ili ono...uff...
Rekli bi Englezi "go with the flow"...
Život bez razmišljanja je život bez opterećenja.

Pred par dana sam jednoj osobi rekao "da presiječe"...možda je ta izjava prebanalna, ali bi se tako nekako mogla nazvati teorija (i praksa) mog načina. Način gordijskog čvora.
Samo treba odlučit. I cap!!! Odeeeee...nema više problema...

Naravno, ovo je način koji nije primjenjiv univerzalno, ne djeluje kod svakog jednako...ali djeluje...

Bitno je samo trenirati i trenirati...rezultati će doći sami...

Nadam se da nisam bio naporan i da će post bar nekima biti koristan.

Keep on bloggin'!!!

| 17:53 | Pokaki se (3) | Uzmi papir | na vrh posta

<< Arhiva >>

Copyright © Maroons Dirty Mind Club - The Next Generation - Design touch by: Tri mudraca


Kaki/Ne kaki

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (22)
Ožujak 2006 (20)
Veljača 2006 (19)
Siječanj 2006 (21)
Prosinac 2005 (29)
Studeni 2005 (19)
Listopad 2005 (22)
Rujan 2005 (35)
Kolovoz 2005 (30)


"I'm not someone to be good as, I'm someone to be better then!"
Brojač posjeta

brojač posjeta



"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?"

Maroons
About me
- 25 godina
- jarac
- Mediji i kultura društva, UNIDU
- rock, 80's
- Clint Eastwood, Winona Ryder
- vaterpolo, nogomet, šah, karate
- "dirty mind" filozofija

Maroons Dirty Mind Club
Children of MiKuD
Sufix
Milat
Lakeisha
Chiquita
Festina Lente
Sujetador
Suncokretna
Sherry
Whatever
Zorbas
Skybleed
Nosko
Carica
Lafo Mamone
Nienna
Bilo jednom
Favourite Gang
Penellope
Magick
Indian woman
Gospar
Multimedija
Korisni linkovi
Blog.hr
500 linkova
pomagalo za slike
Mediji i forumi
Iskon
Monitor.hr
Sportnet.hr
Klik
Forum.hr
dubrovački forum
Udruge i klubovi
Prijatelji životinja
Udruga mladih "Orlando"
Močvara
Glazbeni linkovi
Glazbeni kalendar
Kad krivo pjevaš...
cmar.net - hrvatski metal
Zanimljivi linkovi
Sve muške tajne
filmski.net
wikipedia
stvarno bolestan blog
Sveučilište u Dubrovniku
Ljudi, šaljite mejlove!!!
maroons@net.hr
I na mejl možete slati svoja mišljenja i komentare...unaprijed zahvaljujem!



Vremenska prognoza
Vremenska prognoza

MJESEČEVE MJENE
moon phases

Maroons supports...
Hobbit

Ne ostavljaj me...
Prijatelji životinja

This site is certified 35% EVIL by the Gematriculator


height="38" width="41" id="EXim" alt="eXTReMe Tracker" />