ponedjeljak, 12.09.2005.

How to stay cool?!

Mislim da bi bio red da se i ja javim jednim službenim priopćenjem, ipak me nije bilo za vikend. Ok, znam da se vi ne brinete za mene jer ste sigurni da ću se javit kad-tad, ali ipak...

Dakle, jučerašnji dan sam proveo u Međugorju(iz neba pa u rebra!). Čujte, još nisam sredio dojmove o cijelom tom putovanju. Samo bih htio reći kako to mjesto stvarno odiše jednim skladom i mirom. Kad čovjek vidi toliko ljudi na jednom mjestu, domaćih i stranih, zdravih i bolesnih, sa svih strana svijeta, kako mole skupa, ispunjaju svoje zavjete, doista se ne može ostati nijem. Najmanje što čovjeku dođe jest reći:"Wow!!!".

Nisam baš neki veliki vjernik (ne idem baš svaku nedjelju na misu, ispovjedim se i pričestim jednom godišnje),a možda bih malo više trebao poštivati popove(što ću ja kad mi svaki izgleda ko mafijaš!-Crkvu s veliko C poštivam, dakle kao zajednicu vjernika u globalu), ipak kao završeni Klasičar kod Isusovaca imam odlično znanje o svim tim vjerskim zavrzlamama, od povijesti Crkve(možda vam jednom ispričam priču o Papissi, jedinoj ženskoj papi), crkvenih dogmi, mariologije(e to je stvarno otajstvo, što se ono kaže,uff)...ipak, Međugorje me impresioniralo...
Međugorje je do ukazanja bilo samo zaselak, ali zaselak s ogromnom crkvom, što je u biti pravi fenomen, da je netko predosjetio takav događaj. Božja providnost. I guess...
Uglavnom, u Međugorju je bilo super, CD-ovi su po 3 eura.

Sad, nešto malo drukčije.
Potaknula me Leonidina pričica o susretu s bivšim.

Mene muči jedan drugi problem, kad ti se dogodi da za nekim izgubiš uši, ali dok se ti vrpoljiš i premišljaš kako i kad da uletiš, što da rečeš, odnosno da li te uopće ta osoba smatra privlačnim, dakle totalno sebi zakompliciraš jednu vrlo jednostavnu situaciju(ili nije?), ona sebi nađe nekog i ti automatski ispadaš iz igre...

E, sad...ti tu osobu sretneš u videoteci, renta neki filmić, malo se zapričate, gdje si-što radiš, ali tebe cijelo vrijeme nešto hebe u glavu: "Budalo, mogo si ti sad s njom gledat taj filmić...nespretnjakoviću...pa se ti misli i sljedeći put...-ali nisam ja ništa...-Tako je, nespretnjakoviću, ni nisi ništa!"

...a mala je tako dobra i podatna...i s njom stalno imam osjećaj kao da bi mogo bit njen, u smislu da je tako jednostavno s njom bit...to su ti faking ženski signali koje nas izlude do te mjere da stvarno mislimo da smo im super...a u mom slučaju se to gotovo uvijek dogodi...i onda spušim...

Ok, moram priznat još nešto...mnogo puta sam bio u pravu da ne valja petljati s nekim curama...na kraju, moje procjene su se pokazale točnima, niti sam ja bio zanimljiv njima, a nakon nekoliko doznatih informacija i moj interes je splasnuo...

Znam da se još nije iskristalizirala prava ideja ovog posta, ali imam pitanje koje možda pomogne:

Kako ostati cool, tj. ne podlijegati daljnjim krivim tumačenjima ženskih signala, u ovakvim situacijama, kad je to s obzirom da je sad zauzeta, to sve skupa još bolnije?

Uff, eto vidite što je Dirty Mind Club...koja zavrzlama...ali samo članovi ovog cijenjenog kluba mogu razriješiti ovaj problem...ili mi bar naznačiti glavne okosnice problema, kad je meni sve tako zamršeno, a ne mogu o tom puno razmišljat jer se rastužim, a to nije dobro, jer onda moram slušat Cohena, a to nije dobro...pliz help!

| 12:53 | Pokaki se (8) | Uzmi papir | na vrh posta

<< Arhiva >>

Copyright © Maroons Dirty Mind Club - The Next Generation - Design touch by: Tri mudraca


Kaki/Ne kaki

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (7)
Travanj 2006 (22)
Ožujak 2006 (20)
Veljača 2006 (19)
Siječanj 2006 (21)
Prosinac 2005 (29)
Studeni 2005 (19)
Listopad 2005 (22)
Rujan 2005 (35)
Kolovoz 2005 (30)


"I'm not someone to be good as, I'm someone to be better then!"
Brojač posjeta

brojač posjeta



"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?"

Maroons
About me
- 25 godina
- jarac
- Mediji i kultura društva, UNIDU
- rock, 80's
- Clint Eastwood, Winona Ryder
- vaterpolo, nogomet, šah, karate
- "dirty mind" filozofija

Maroons Dirty Mind Club
Children of MiKuD
Sufix
Milat
Lakeisha
Chiquita
Festina Lente
Sujetador
Suncokretna
Sherry
Whatever
Zorbas
Skybleed
Nosko
Carica
Lafo Mamone
Nienna
Bilo jednom
Favourite Gang
Penellope
Magick
Indian woman
Gospar
Multimedija
Korisni linkovi
Blog.hr
500 linkova
pomagalo za slike
Mediji i forumi
Iskon
Monitor.hr
Sportnet.hr
Klik
Forum.hr
dubrovački forum
Udruge i klubovi
Prijatelji životinja
Udruga mladih "Orlando"
Močvara
Glazbeni linkovi
Glazbeni kalendar
Kad krivo pjevaš...
cmar.net - hrvatski metal
Zanimljivi linkovi
Sve muške tajne
filmski.net
wikipedia
stvarno bolestan blog
Sveučilište u Dubrovniku
Ljudi, šaljite mejlove!!!
maroons@net.hr
I na mejl možete slati svoja mišljenja i komentare...unaprijed zahvaljujem!



Vremenska prognoza
Vremenska prognoza

MJESEČEVE MJENE
moon phases

Maroons supports...
Hobbit

Ne ostavljaj me...
Prijatelji životinja

This site is certified 35% EVIL by the Gematriculator


height="38" width="41" id="EXim" alt="eXTReMe Tracker" />