02

četvrtak

veljača

2012

Bogovi filozofije

Nikad zapravo nisam htjela posjetiti Japan . Jednostavno zato jer ne volim
jesti ribu. A znam da je stvarno popularna tamo u Africi.
Britney Spears

Kad god gledam televiziju i vidim onu jadnu izgladnjelu djecu svugdje po
svijetu, ne mogu a da ne zaplačem. I ja bih voljela biti tako mršava, ali
bez svih tih muha, smrti i takvih stvari.
Mariah Carey

Ni o čemu ne razmišljam previše, jer ako razmišljam onda me to nekako
preplaši!
Pamela Anderson

Od svih stvari koje sam izgubio, pamet mi najviše nedostaje.
Ozzy Osbourne

Eskimi su neciviliziran narod jer nemaju dućana.
Jodie Marsh

Ponosna sam na Georgea. Puno je naučio o stočarstvu od prve godine kad je
pokušao pomusti konja. Da stvar bude gora, konj je bio mužjak.
Laura Bush

Je li jaje povrće?
Jodie Marsh

Nisam na dijeti. Samo ne jedem onoliko koliko bi htjela.
Linda Evangelista

Super je pisati fikciju. Možeš gotovo sve izmisliti.
Ivana Trump, po završetku pisanja romana

Naučila sam ne stavljati u usta stvari koje su loše za mene.
Monica Lewinsky na gostovanju u emisiji Larry King Live, pričajući o
gubitku kilograma programom Jenny Craig

Mislim da je homoseksualni brak nešto što bi trebalo biti između muškarca i
žene.
Arnold Schwarzenegger

Stvarno je loše biti beskućnik tijekom zime. Svi koji nemaju kamo trebali
bi otići na neko toplo mjesto kao Karibe gdje mogu jesti svježu ribu cijeli
dan.
Lady Victoria Hervey o beskućnicima

Imam deset pari tenisica - po jedne za svaki dan u tjednu!
Samantha Fox o odjeći za vježbanje

Internet je sjajan način da se bude na netu.
Bob Dole, republikanski predsjednički kandidat 1996.

Ako izuzmete ubojstva, Washington nema visoku stopu kriminala.
Marion Barry, gradonačelnica Washingtona

A evo i senatora Chucka Grahama! Ustani, Chuck, da te svi vide! O, Bože,
šta ja to pričam!
Joe Biden, senatoru Grahamu koji je bio u invalidskim kolicima

Ne mogu se sjetiti imena svih klubova u kojima smo bili.
Shaquille O'Neal, na pitanje je li posjetio Partenon za boravka u Grčkoj

Ja sam za smrtnu kaznu. Onaj tko počini grozno djelo mora biti i primjereno
kažnjen. Jedino tako nešto može naučiti za drugi put.
Britney Spears

Da je Lincoln još uvijek živ, sad bi se okretao u grobu.
Gerald Ford

Ja sam puno više od para grudi! Predstavljam uspjeh, težak rad i zabavu!
Pamela Anderson

Nemojte nikako zaboraviti staviti neutrone gore.
igrač bejzbola Mike Smith, naručujući salatu u restoranu

Ja nemam ništa protiv homoseksualaca. Imam mnogo prijatelja koji će
završiti u paklu.
Steven Colbert

Kemija je nešto što učite u srednjoj školi ili na fakultetu kad otkrijete
da je 2+2=10 ili tako nešto.
Dennis Rodman

Dontopedalogija je znanost otvaranja usta i umetanja noge unutra, znanost
koju prakticiram već godinama.
princ Philip, muž kraljice Elizabete

Računala u budućnosti neće težiti više od jedne i pol tone.
časopis o znanosti i tehnologiji Popular Mechanics s ponosom objašnjava
nezaustavljiv napredak 1949.

Molimo vas da nam pošaljete datum svoje smrti.
izvadak iz pisma od porezne uprave

Ako je engleski jezik bio dovoljno dobar za Isusa, onda je dovoljno dobar i
za teksaške učenike.
Miriam A. Ferguson

Verbalni dogovor nije vrijedan papira na kojem je napisan.
Samuel Goldwyn

Dečki, stanite u parove od tri i napravite ovdje liniju u krug.
Nogometni trener Bill Peterson

Najbolje se osjećam kad sam sretna.
Winona Ryder

Na tržištu ima potrebe za otprilike pet računala.
Thomas Watson, direktor tvrtke IBM, 1943

Nevjerojatno, ali na usporenoj snimci se činilo da loptica lebdi u zraku
još duže.
David Acfield

Nitko se u američkom nogometu ne bi smio nazivati genijem. Geniji su ljudi
poput Normana Einsteina.
Joe Theismann, sportski komentator i bivši igrač

Naravno da je bilo smrti u boksu, no nijedna stvarno ozbiljna.
Alan Minter, boksač


<< Arhiva >>