09

petak

rujan

2011

Moja premijerka i ja




Preko Hrvatske zbog predizborne kampanje ide
Jača žena tvrde glave side
Pamtim pogled, tu hladnoću bitka
I svaka riječ bila joj plitka

Čvrsta je Jaca bila kao stijena
Ekonomija propada, Hrvata nema
Sva je glupost utkana u njoj
Pa Hrvati viču joj, joj, joj

Poštenim putem ići bit će teško znaaaj
Pa zato smo i opljačkali ovaj raaaaaaaaaaaaj

Heeej da mi je s pivom, kao prije dočekati zooore
Pojesti neštooooooo, otići na moooooore

Moja premijerka i ja
Neprijatelja dva
Isto vrijeme
Druga sudbina

Gleda na me planina Mosor
Sa očima Jadranke Kosor
Crpio sam ugljen tamo gore
Planina mi iscrtala bore

Njezine su ispulace priče
Nikad neimale naučno pokriće
Kako da joj zahvalim na svemu
A da ne jebem mater njenu

Poštenim putem ići bit će teško znaaaj
Pa zato smo i opljačkali ovaj raaaaaaaaaaaaj

Heeej da mi je s vinom, kao prije, dočekati zore
Pojesti neštooooo, otići na moooooore

Moja premijerka i ja
Neprijatelja dva
Isto vrijeme
Druga sudbina

Heeej da mi je dočekati zore
Pojesti nešto, otići na more

Pa da joj mamicu jače od Oluje
Da me Jaca, još jedanput čuje

<< Arhiva >>