Marko vs World

petak, 31.12.2004.

Poslednji dan 2004.

Evo i poslednji dan te 2004.te... Posto je gotova i nista ne mogu da promenim u njoj (mada i nema mnogo stvari koje bih promenio), necu vise o njoj ni pricati.. Idemo dalje... Hvala svima na lepim cestitkama, a ja vam zelim da se dobro provedete veceras (bez preteranog alkohola) i da vam 2005.a prodje lepo... da je iskoriste maximalno i uzivate u njoj!

Posto sam cetiri poslednje nove godine radio, a ovu ne radim -> prva asocijacija na novu godinu mi nije neko slavlje i pokloni i to, vec pesma grupe "U skrpcu" koju sam pustao svake nove godine u ponoc, inace pesma je stara 10tak i vise godina... Evo vam text i uzivajte!!!!!

U Škripcu - Nove godine

Imaces ih mnogo
celo jedno leto
ljubices ih mnogo
cuvaj svoje telo

U ponoc bicu tu
i ljubicu te tad
u ponoc pozeli
tvoj deda mraz sam ja

Nove godine
zato dolaze
nove godine
u pravi cas za nas

Imaces is mnogo
igraces se njima
ljubices ih mnogo
ne daj se bas svima

- 13:04 - Komentari (31) - Isprintaj - #