četvrtak, 11.01.2007.

BIJELA KRONIKA


Vrijednost jednog osmijeha

Jedan osmjeh ne košta ništa ,
a donosi mnogo.
Obogaćuje onoga koji ga prima,
a ne osiromašuje onoga koji ga daruje.
Ne traje dulje od jednog trena,
a sjećanje na nj ponekad je vječito.
Nitko nije tako bogat da bi mu osmijeh
bio nepotreban.
Nitko nije tako siromašan da ga ne bi mogao dati.
Stvara radost u kući;
potpora u poslovanju;
osjetljiv je znak dubokog prijateljstva.
Jedan osmijeh pruža odmor u umoru;
obnavlja hrabrost u malodušnosti;
pruža utjehu u žalosti;
prirodni je lijek u svakoj patnji.
Ali je dobro koje se ne može nabaviti , niti pozajmiti,
niti ukrasti; jer osmijeh vrijedi
samo u času kada se daruje.
Ako ponekad susretnete nekoga tko nam
ne uzvrati očekivani osmijeh, budite
velikodušni pa mu dajte svoj osmijeh
jer osmijeh nije nikome toliko potreban
kao onome koji ga ne zna dati drugima.
( P. Faber )

- 22:32 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 09.01.2007.

ZA ZAKLADU ANE RUKAVINE, 04.01.2007. KARLOVAC



Na inicijativu meni drage prijateljice Maše pokrenuta je akcija prikupljanja, tj. davanja krvi radi izrade registra potencijalnih donora koštane srži oboljelima od leukemije u gradu Karlovcu. Organizacija je bila i više nego izvanredna, Maša je dala uistinu sve od sebe, par dana prije održala je press konferenciju, organizirala tiskanje informativnog materijala u obliku letaka i velikih plakata koji su bili postavljeni po cijelom gradu te je zahvaljujući tome odaziv bio i više nego odličan. Volonteri su se tražili preko radia, javilo ih se dvadesetak, među njima sam bio i ja, htio sam biti uz nju, poduprijeti je, a i sam dati krv, te naravno educirati građane o načinu doniranja krvi, tj. kasnijem procesu donirnja koštane srži, što da odmah razjasnim nije takav problem koliko ljudi misle da je, odnosno nije tako bolno, a opet zar je išta bolno kada se radi o spašavanju ljudskog života, a pogotovo dječjeg. Akcija se održavala u samom centru grada , u grijanom šatoru, a krv je vadila ekipa sa KBC Rebra u suradnji sa općom bolnicom Karlovac. Bila je osigurana i poveća količina sokova u slučaju da nekome ne bude dobro, no srećom nije bilo većih problema, jer se krv ne mora donirati natašte, dakle možete se najesti ko vol i onda krenuti dati krv, svejedno je, glavno je da imate više od 18 godina, a manje od 55 godina, no i ako ne zadovoljavate te standarde na svim eventima vezanim uz Zakladu Ane Rukavine možete donirati novce, kupiti kalendare ili tome slično. U ovome slučaju oni koji su donirali krv dobili su kalendare besplatno, dosta ljudi je kupilo i kalendare te doniralo novce u kutiju za donacije. Tamo sam došao nešto ranije , oko pola deset ( akcija je počinjala u 10 i trajala do 17 sati), te sam trebao ostati do nekih jedan sat, kada je bila smjena volontera, no ostao sam do pola tri, naprosto me ponesla atmosfera. Bilo je lijepo vidjeti međusobno druženje mladih sa starijima, bilo je nekoliko starijih gospođa koje su došle pomoći, tj. volontirati, bile su toliko spremne pomoći, toliko srdačne, drage i pričljive....Stvarno lijepo od njih, ovim ih putem pozdravljam....Hvala im. Maša je bila sva u strci, novinari su je oblijetali. Kasnije nam se pridružila i Danijela Trbović koja je odlučila pomoći nam u djeljenju letaka i informiranju građana. Ja sam par puta obišao grad dijeleći letke i bedževe koje je donirala tiskara Lana, svaka čast, kopirao sam formulare koje je trebalo ispuniti prije samog procesa davanja krvi, informirao građane....Donirao sam krv odmah ujutro, bilo mi je malo loše, no eto izdržao sam, a naravno kasnije se isplatilo, jer je osjećaj odličan....Ja želim život.....Preporučam svima slične korake.....Humanitaran rad. Odazvalo se 648 ljudi, tj. toliko uzoraka je dano, i skupljeno je oko 1000 kuna preko donacija na licu mjesta, tj. u Karlovcu. Organizirati će se iste akcije u Puli, te uskoro, mislim 24.1. u Ogulinu, uzduž obale, te kasnije , krajem trećeg mjeseca opet u Karlovcu. Maša genijalna si, mislim da ti se mogu samo diviti.....Potrebno je puno ljubavi, za tako nešto.....Ljudi moji, iskustvo je bilo predivno. Pozdravljam sve volontere, i nadam se da ćemo se sresti...opet...:)

Evo i par naznaka:
UKLJUČITE SE!

DIREKTNE DONACIJE:
NA ŽIRO RAČUN PBZ 2340009-1110047114 S NAPOMENOM 'ZA ZAKLADU ANA RUKAVINA'

TELEFON ZA DONACIJE:
060 585 024 – DONIRATE 3,40kn (PDV UKLJUČEN)

KUPITE KALENDAR NA NAŠIM DOGAĐANJIMA!


POSTANITE POTENCIJALNI DARIVATELJ KOŠTANE SRŽI!

ORGANIZIRAJTE AKCIJU DOBROVOLJNOG DARIVANJA UZORAKA ZA TIPIZACIJU U VAŠOJ TVRTCI ILI SAMI POSTANITE DARIVATELJ!

BESPLATNI INFO BROJ ZAKLADE: 0800 5432
gđa. Jadranka Santini
Hrvatska udruga leukemija i limfomi
Trg hrvatskih velikana 2/II
HR-10000 Zagreb

Tel./fax. 385 1 4873-561
Mobitel: 091-4873-561

http://www.hull.hr/ - Tu možete naći sve potrebne informacije......

VIDIMO SE:)

- 23:08 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


PREPORUKE: (kategorije muzika, knjige....ili )
mjesec lipanj 2007
mjesec svibanj 2007
mjesec travanj 2007



RECEPTI NA MOM VEGE BLOGU:


18.05.2005. MAJONEZA OD SOJE
09.05.2005. KROKETI OD BLITVE
03.03.2005. KROKETI OD HELJDE
06.01.2005. BANANE U UMAKU OD JOGURTA
10.12.2004. AMERIČKI BROWNIES
05.12.2004. DOLCELINE ZVJEZDICE
27.11.2004. ZAPEČENI GRAH
24.11.2004. ŠPINAT S TVRDIM SIROM
18.11.2004. RIŽA S KIKIRIKIJEM
16.11.2004. NAPOLITANSKI KOLAČ OD SIRA
13.11.2004. SIRUP OD BAZGE
12.11.2004. KOMPOT[/B]