subota, 28.10.2006.

JUŽINA, CIGARETE, PUKNUT DAN - MUZGAVCI



Izgleda da je došao kraj i toj južini, pa konačno, mada mi je moram priznati odgovaralo ovo toplo vrijeme, ispijanje kava na terasi , u kafiću koji se nalazi tik uz Koranu iz kojeg puca pogled na predivan pejsaž.



Jedino što me mučila neka prehlada, glavobolja i ostalo...Eh očito sam meteoropat. Koliko vidjeh iz prognoze, slijedeći tjedan će biti onaj pravi jesenski. Eto, ljeto je gotovo, barem do slijedeće godine. A tko zna što nas ćeka slijedeće godine. Sad već bauljam bezveze. Pišem ovaj uradak, članak, štogod da se malo pobliže predstavim, ali na način na koji ću ja to htjeti i kako me pukne, a danas mi je puknut dan...haaha,no dobro...



Volim: Hm, volim čitati, upoznavati nove ljude, situacije, stvari, pojave...kako god...strane jezike, psihologiju, ispijanje kava, nekoć davno i cigarete, no ne pušim već ....samo malo.... hm..er.... da vidimo..... pa da, eto mjesec dana.....ustvari je to tek...ali ljudi moji , mukotrpnog li puta. Frendica mi prestala pušiti iz nekih osobnih razloga, pa si i ja malo razmišljao...Čekaj , čekaj...pušim tek godinu dana, i u tih godinu dana moj se ritam sve više i više ubrzavao...počeo sam pušiti skoro pa kutiju na dan...dok je ta kutija nekoć trajala po jedan tjedan,....Pa sam i ja malo stao, razmislio, otišao na net....google čini čuda...Upoznao se sa prednostima nepušenja, pokupio par savjeta...I kako je već ona prestala pušiti 4 dana ranije od mene , odlučio sam da će i meni tako uz nju biti lakše, jer moje se drštvo sastoji uglavnom od pušača. I prvih par dana mi je bilo peace of cake...ali onda je nakon tjedan dana došla na red " apstinencijska kriza" za koju sam mislio da je rezervirana samo za " junkie" tj. ovisnike o drogi, ali eto ljudi moji i mi pušači / nepušači se moramo nositi s time. Nije ni malo ugodno....počevši od lupanja srca, preznojavanja, drhtanja, glavobolja, palpitacija, anksioznosti, ma užas. Ali to sve prođe nakon što se rješite uzročnika, tj . nikotina koji se postepeno nakon tri tjedna izluči iz organizma. Eto, službeno sam " nikotin free" , ali ostala je psihička ovisnost....što je gore, ne znam. Meni je sada osobno čudno držati cigaretu u ruci, nekako bezvezno. Stavim cugaretu u ruke i onako gledam u nju, nije mi jasno...Čemu...A svi dobro znamo što unosimo u sebe....pa pogledajte samo pepeo, dim koji ostaje iza cigarete, miris....zar to može voditi ičemu dobrom...Ne ne može, ali znam lakše se uvjeravati, tj. uopće ne razmišljati o tome....Tako sam i ja, a tek sam sada u mogućnosti donekle uvidjeti što mi je cigareta činila...Lako nije, ali da se može, može se...Eto i ja i kolegica sa faksa to već uspješno radimo mjesec dana....Više ne pušim...
No kako je rekao....jedan mudar čovjek...


" Najlakše je prestati pušiti, učinio sam to barem tisuću puta "..... Savjet ako niste probali, niti nemojte.....Nema smisla..

Ne volim: cigarete...hahah...iliti bilo kakve ovisnosti...dvosmislene ljude, izjave, rasiste i ostale iste, nepravdu, lakovjernost, naivnost, licemjere , ljudsku laž....

Mah.....To bi bilo to. Pozdrav vjernim čitateljima...Trenutno imam spisateljsku blokadu....

- 19:10 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


PREPORUKE: (kategorije muzika, knjige....ili )
mjesec lipanj 2007
mjesec svibanj 2007
mjesec travanj 2007



RECEPTI NA MOM VEGE BLOGU:


18.05.2005. MAJONEZA OD SOJE
09.05.2005. KROKETI OD BLITVE
03.03.2005. KROKETI OD HELJDE
06.01.2005. BANANE U UMAKU OD JOGURTA
10.12.2004. AMERIČKI BROWNIES
05.12.2004. DOLCELINE ZVJEZDICE
27.11.2004. ZAPEČENI GRAH
24.11.2004. ŠPINAT S TVRDIM SIROM
18.11.2004. RIŽA S KIKIRIKIJEM
16.11.2004. NAPOLITANSKI KOLAČ OD SIRA
13.11.2004. SIRUP OD BAZGE
12.11.2004. KOMPOT[/B]