subota, 26.08.2006.

I TI MENE

U osvit sumornog jutra budim se, sumoran poput njega samoga. Besciljne noci, lutanje pustim ulicama, u potrazi za istinom, saznanjima koje ce mi otkriti putevi njeni. Otvaram oci, gledam te kako spavas mirno, spokojno kao da nemas nikakve brige na svijetu. Ljubavi moja, volim te, stvarno te volim. Dok ti pratim konture lica, promatram tvoje gipke lagane pokrete pod plahtom, pozelim te vise no ikada , i uhvatim se kako razmisljam cime sam te zasluzio. Sto sam ja , sto si ti ? Nismo li dva sasvim suprotna svijeta, nismo li dvoje ljudi spojeni hirom sudbine. Zasto si odabrala mene, ne njega.
Zar on nije bio bolji, zar nije on taj koji te je obasipao paznjom, kupovao ti dragulje, otmjenu odjecu , vodio te na skupa krstarenja, nije li on taj koji te je bezmjerno volio. Gledavsi mene, jadnu i bijednu sovinisticku svinju koja ti je nanijela modrice tvome lijepom gibkom tijelu, tvojemu licu modela. Zar si meni dopustila da te napravim karikaturom. Ne mogu pobjeci od sebe, ali nije prekasno da ti pobjegnes od mene. Zasluzujes bolje, ja to znam , kao i ti. Ovaj svijet nudi pregrst mogucnosti djevojci poput tebe, ti si svijetlo koje zna kada treba sjati, ti si snaga koju trebam da disem. Ali u ime ljubavi, u ime nesebicnosti koju nisam vjerovao da ipak posjedujem, odricem te se, to ti sapatom govorim dok se budis s osmijehom na licu, osmijehom koji darujes osobi koja te tako brutalno , bez pogovora , bez razloga pretukla poput zadnje svinje. Klecala si na koljenima, molila da prestanem , govorila mi da me volis, a ja, sto sam ucinio, htio sam to istjerati iz tebe, batinama....batinama..Ljubavi moja, zasto...Ljubis mi moja usta, ljubis moje tijelo, kazes mi da me volis i smjeskas se sa modricom ispod oka, vidim ti u kutu usana spazam, grc, znam da osmijeh boli, ali se smijes, jer me i dalje volis, Mene gada, musku svinju, najgore smece...A opet , i ti mene tuces zar ne ?

- 12:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


PREPORUKE: (kategorije muzika, knjige....ili )
mjesec lipanj 2007
mjesec svibanj 2007
mjesec travanj 2007



RECEPTI NA MOM VEGE BLOGU:


18.05.2005. MAJONEZA OD SOJE
09.05.2005. KROKETI OD BLITVE
03.03.2005. KROKETI OD HELJDE
06.01.2005. BANANE U UMAKU OD JOGURTA
10.12.2004. AMERIČKI BROWNIES
05.12.2004. DOLCELINE ZVJEZDICE
27.11.2004. ZAPEČENI GRAH
24.11.2004. ŠPINAT S TVRDIM SIROM
18.11.2004. RIŽA S KIKIRIKIJEM
16.11.2004. NAPOLITANSKI KOLAČ OD SIRA
13.11.2004. SIRUP OD BAZGE
12.11.2004. KOMPOT[/B]