subota, 20.08.2005.

Bar " Papaya" 19.08.2005.



U BARU 19.08.2005.

Danas sam bio malo u Zagrebu s prijateljicom. Lunjali smo Ilico, bili u Frankopanskoj u Land Of Magic u potrazi za bedgevima,prstenima i tako to...Frendica je
kupila kožnu jaknu u Manhattanu ( Importanne), inače dolje je ludilo, cijene su snižene čak d0 50%. Isplatilo se pogledati, pretražiti par dućana jer se sve ni ne stigne.
Umor radi svoje. U predahu smo posjetili Mcdonalds koji se nalazi pred ulazom u Importanne, točnije u Rudeškoj 87.Morali smo na Wc, ali što li to piše na vratima. " Molimo unesite šifru...", a šifra se nalazi
pogodili ste na računu koji naravno dobijete kad izvršite kupnju jednog od njihovih "prehrambenih artikala", tako nešto još nisam doživio. Kao da u Wc-u čuvaju zlato. Dakle nakon što ste
kupili neki hambić ili slično možete iskorisiti pravo odlaska na Wc...Promidžba im je na mjestu nema što...:) Pored vratiju nalazi se brojčanik pomoću kojeg unosite šifru..Hm, a što ako se nekome jako jako
piški...Inače šifra piše na dnu računa, a moja je bila: 62-27-121....Ako ništa drugo bar su me nasmijali. Nakon shoppinga odlučili smo posjetiti Bar, kada smo već u Zg, zašto ne. No mi smo jadni zabrijali da
se kao i većina barova, Papaya nalazi na Jarunu, no bili smo u krivu. Bar se nalazi u samome centru grada ( Šalata), nedaleko dakle od Trga Bana Jelačiča...Mi smo već otišli par stanica prema Jarunu, kada sam pitao frenda porukom di je
točno taj Bar...da bi mi on uz ironičan smiješak odao tajnu da se nalazi na Šalati. Super...Tako smo bauljali i bauljali te uz pomoć jedne ljubazne dame iz tramvaja konačno došli do Bara, kojeg inače nije toliko
teško naći, ali ne bi to bio ja da nešto ne napravim krivo:) Inače, lijepo uređen, zanimljiva muzika, dobro napravljeni kokteli, uz par kamera, no malo ljudi. Mi smo imali sreću da nas je poslužio, mnogima mrzak iako ne znam zašto, Roman.
Koktele nam je pravio prema " njegovom učenju" kako nam je odao Roman, današnji koktel - majstor Kruno. Inače danas su radili Roman, Kruno, Željka, Martina, Katarina, Željana ( koja je veoma atraktivna uživo moram priznati...ljepša nego na tv - u). Roman
je hiperaktivan, nikada nije na jednom mjestu, uvijek pjevuši, prilazi mušterijama, prića s njima, zeka peka i te spike, iako moram primjetiti dosta puši...
Martina i Iva su imale poprilično ozbiljni izraz lica, štoviše odbojan te su mi se njih dvije najmanje i dopale...Moram priznati da sam očekivao puno više. Inače naručili smo 2 koktela, jedan bezalkoholni a drugi naravno( moj ) alkoholni...
Coconut Kiss je bezalkoholan, dok je Sex machine alkoholan...iako sam ja naručio Sex on the Beach, ali ok...
Coconut kiss dođe 20 kn, dok je ovaj drugi nešto skuplji, 30 kuna. Kamere snimaju cijelo vrijeme, neprimjetne su, stolice su vrlo udobne...sve u svemu ambijent mi je odgovarao, čak je i muzika bila pun pogodak.
Dakle Bar, iliti Papaya nalazi se na Schlosserovim stubama broj 2. Inače broj računa koji je nama izdan je 00000211, što znači da i nije bilo prometa. Vjerujem da će se ta slika iz dana u dan
mjenjati u pozitivan smjer.
Što čekate, otiđite i vi u Bar te steknite ili produbite samostalno dojmove o pojedinim kandidatima,popričajte s njima,
upijte ambijent i ne zaboravite, sve je to jedan veliki SHOW:)

- 00:41 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


PREPORUKE: (kategorije muzika, knjige....ili )
mjesec lipanj 2007
mjesec svibanj 2007
mjesec travanj 2007



RECEPTI NA MOM VEGE BLOGU:


18.05.2005. MAJONEZA OD SOJE
09.05.2005. KROKETI OD BLITVE
03.03.2005. KROKETI OD HELJDE
06.01.2005. BANANE U UMAKU OD JOGURTA
10.12.2004. AMERIČKI BROWNIES
05.12.2004. DOLCELINE ZVJEZDICE
27.11.2004. ZAPEČENI GRAH
24.11.2004. ŠPINAT S TVRDIM SIROM
18.11.2004. RIŽA S KIKIRIKIJEM
16.11.2004. NAPOLITANSKI KOLAČ OD SIRA
13.11.2004. SIRUP OD BAZGE
12.11.2004. KOMPOT[/B]