ponedjeljak, 26.07.2004.

POSPREMANJE SOBE - EPIZODA ME THE DUST MAN

Ovako je otrpilike izgledala moja soba prilikom pospremanja...

Ljudi moji blogerski nećete mi vjerovati, ali ja sam vam danas pospremao sobu, kompletnu i to prvi puta od 1996. kada sam se doselio u ovaj stan u kojemu sada živim. Krenuo sam u brobu sa prašinom, različitim čudnovatim bićima iz svijeta prašnjavosti....od muha, mrava, mrtvačkih glava( vrsta noćnog leptira)...Hm, a postoji tu još jedna caka, a ona je da sam ja ALERGIČAN NA PRAŠINU....Isprva nisam osjetio nikakve nuspojave...ali kad ono poćeo vam ja nekontrolirano kihati...pa brijem oko 15 puta u 2 minute, počeo mi curiti nos, dobio neki jebeno čudan osip po ruci....ono fuck ljudi koma...a kako li je samo svrbio....grrrr..mrzim alergije. ( sada barem razumijem staru, ona je alergična na ambroziju pa cijelo ljeto šmrca, kašlje...). MRZIM PRAŠINU, a opet čini mi se da ona voli mene. Hm, proljetno čiščenje je kod mene ljetno. Iako nisam otkrio neku zanimljivu stvarčicu tokom pospremanja skupio sam oko 15 kuna, bilo je tu lipica, uglavnom kovanica po kunu.....koje su ležale negdje u prašini. Pa ja vam obično kad uđem u sobu , ispraznim džepove tako da stvari iz njega jednostavno bacim gdje stignem...brijem da se tako skupilo tih 15 kuna. Pronašao sam i stari dnevnik, PRIJAVNICU ZA MODNU AGENCIJU FASHION TEAM( napola ispunjenu, datum : 23.04.2003. hm...AJDE :))). To je to ukratko....pronasao sam garancijski list za cd player koji mi je trebao pred pola godine, no istekao je....hm...to mi se nekako uvijek dogada. Uglavnom cistio sam sobu cak 3 FUCKING SATA, a najtužnije je od svega što još uvijek nisam ni napola gotov....ak niš drugo izgubio sam 300 grama...:)) Pozdrav svima koji su se našli u sličnim situacijama......Svaka sličnost sa lijenim ljudima nije bila namjerna.. :) Hm, boji li se netko grinja.....

- 22:59 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


PREPORUKE: (kategorije muzika, knjige....ili )
mjesec lipanj 2007
mjesec svibanj 2007
mjesec travanj 2007



RECEPTI NA MOM VEGE BLOGU:


18.05.2005. MAJONEZA OD SOJE
09.05.2005. KROKETI OD BLITVE
03.03.2005. KROKETI OD HELJDE
06.01.2005. BANANE U UMAKU OD JOGURTA
10.12.2004. AMERIČKI BROWNIES
05.12.2004. DOLCELINE ZVJEZDICE
27.11.2004. ZAPEČENI GRAH
24.11.2004. ŠPINAT S TVRDIM SIROM
18.11.2004. RIŽA S KIKIRIKIJEM
16.11.2004. NAPOLITANSKI KOLAČ OD SIRA
13.11.2004. SIRUP OD BAZGE
12.11.2004. KOMPOT[/B]