Closer - Ne-Yo
Free Counters
Free Counters

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dalmatinac,al Dinamovac

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ime:Markothumbup
Prezime:čekaj da se
sjetim...rolleyes
God:14bang
Razred:8.anut
Mjesto:Zadar
Volim:hranu..njami.laze
društvo
disco,muziku
rođendane i
curu..cerek
Ne volim:pa....
pokvarene,nepravdu
dvolične i ....
Prijatelji:Ivan,Filip,
Jure,Maja,Franka..njami
To bi bilo to






















































































































































































































































































Image and video hosting by TinyPic

subota, 29.11.2008.

Rođendan i putovanje..

Evo mene sa 8 postom...thumbup.Za početak:
svima tnx na komm,
nemogu još vjerovat da ih imam 800...belj
Samo komajte,od viška glava ne boli..ha,ha,ha..zubo
Ljut sam ,jer mi se obrisao jedan post,od 480 komm..cry
Baš čudno,koda je u zemlju propao..burninmad
Slavio sam rođendan bilo je super...thumbupthumbupthumbup
Super smo se zabavili...Plesali,pjevali,pili..smokinparty
Na sriču kiša je počela padat,taman kad je završio ročkaš..sretan
Sa Klarom je sve u redu....i dalje smo skupa..i poboljšali smo odnose..kiss
Dobio sam dosta novaca,pa trošim...A za bermu ču dobit lap top..
Jer ovo sranje jedva ide....Evo još malo i praznici,ročkaš mi je prošao
pre brzo...Meni je još u glavi da je 10 mjesec..Barem je bilo super..
A sljedeči dan išao sam u Padovu..Bilo je pre dobro..thumbup
Razgledali grad,vidili par crkvi,kupio majicu i trenerku,a poslje smo išli u
neki šoping centar,al tamo nisam ništa kupio osim hrane..njami
Vratio sam se dosta kasno,jedino mi je bilo žao što nismo otišli u Veneciju..
Jer je to jako blizu..Ocjene su tak-tak..Al ču valjda proč sa 5..smijeh
Kemiju sam dobio 3...tuzan
Povjest 5....sretan
i hrvatski 4....sretan
Ima još ocjena,al ovih se sada sječam i neda mi se više pisat...
U utorak pišemo kemi i glaz...bang
Komajte jer vračam komm.."Mislim kako se uzme.".rolleyes
Več sam neke ukL***.pa pazite da nebudete sljedeči vi..laze
To bi bilo to, što se tiče ovog posta..
Novi post pišem kad pude oko 700 do 900 komm..
Ko čeka taj dočeka...Aj,iden..Uživajte i čuvajte se...
....................................Bye.........Marko...thumbup













| CoMeNtIrAj (130) | PriNtAj | # |

petak, 14.11.2008.

Waoooo pa ovo je več 7 post!!!!!!!!!!!!!

Allooo ljudi evo mene sa novim postom!!!!!!!!!!!thumbup
Danas sam baš dobre volje.....yes
Napokom vikend!!!!!
Slabo sam vračao kommove,jer ne stignem,imam za
učit i još drugih obavza......bang
Tako da nisam svima vratio kommove,
više ni neznam kome jesam a kome nisam,
a kome nisam nek se ne ljuti..
U školi sam dobio :matematiku-2burninmad
fiziku-5party
njemački-4belj
To bi bilo od bitnijih ocjena,drugo mi
se neda nabrajat...
Kod mene nema ništa posebno novo,
sa Klarom nisam prekinuo,pomirili smo se...kiss
Tako da je sve super.....
Odmah mi je podne kad se sjetim što
moram sve učit za sljedeči tjedan.....headbang
I za tjedan dana putujem u metropolu...smijeh
Jer tamo imam stan..Ali ne idem često..
Tako da ču si kupiti robe i
jedne prave tenisice........yes
A možda i odem u Cinestar (u kino)....wink
I to bi bilo to,iskreno ima još toga,
al mi se neda pisat...
Uživajte,budite dobrti,pametni i mislite što radite(koje ja
gluposti pišem)..puknucu
Ajd iden sad........
PUNO KOMAJTE..........(obavezno),jer
ču vas ukleti..ha,ha,ha.laze
Bye................................MARKO!!!!!!!!!!!thumbup




| CoMeNtIrAj (802) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.