Closer - Ne-Yo
Free Counters
Free Counters

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dalmatinac,al Dinamovac

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ime:Markothumbup
Prezime:čekaj da se
sjetim...rolleyes
God:14bang
Razred:8.anut
Mjesto:Zadar
Volim:hranu..njami.laze
društvo
disco,muziku
rođendane i
curu..cerek
Ne volim:pa....
pokvarene,nepravdu
dvolične i ....
Prijatelji:Ivan,Filip,
Jure,Maja,Franka..njami
To bi bilo to






















































































































































































































































































Image and video hosting by TinyPic

subota, 25.10.2008.

Uredio sam blog...........

Za početak svima tnx na komovima,samo tako nastavite.....thumbup
Uredi sam blog,zahvaljujući mom prijatelju koji mi je skoro
sve objasnijo,pa ću ga pomalo uređivati.Jučer me je pitalo povjes i
dobio sam 5sretan.Te smo pisali kontrolni iz matematike i dobio
sam isto 5,što je velika rijetkost..
Sad smo lipo slobodni ova 2 dana...Jučer sam pozvao svoje prijatelje
i prijateljice kod mene pa smo napravili tulumsmokin.Jeli picu,
plesali,pjevali,gledali tv i puno toga.....smijeh
Nestala mi je mačka,sigurno ju je auto zgazilo....cry
Morat ću nositi aparatić za zube...headbang
Al srića što je mobilni....
To je praktički to,škola,druženje sa prijateljima i kompjuter...
Komentirajte mi,jer vračam komm...laze.šala.
Novi post pišem kad bude malo
više od 140 komm.....Uživajte...... thumbup Marko......




| CoMeNtIrAj (385) | PriNtAj | # |

petak, 17.10.2008.

!"#$%%&&//((;;::;;:#&Z)(%#"$!"$$//O:;/()()=?$$%

Napokon sam odlučio napraviti novi post.Iako sam ga trebao napisati nakon 20 komentara,nisam, jer neznam o čemu da pišem.Kodmene nema ništa posebno novo.Škola,škola,i škola...burninmad Poslje škole družim se sa svojim prijateljima,zezamo se i zabavljamo.Danas nemožemo van jer je kiša.Nadam se da ču blog urediti ,najkasnije za 2 tjedna. Sutra idem u Šibenik kod tete,a za 3 tjedna u Zagreb.Uglavnom sve je super,sad idem na pregled kod zubara.Komentirajte mi.Slijedeči post pišem kad bude više od 100 komentara.Bye....... Marko.



| CoMeNtIrAj (161) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.