četvrtak, 04.05.2006.

Tiha riječ jače se čuje

blogobojazan

«Blog je opak marketinški alat» - misao dana. Network karakteristike su omogućila blogu iznimno dobru poziciju na tražilicama. Tako na pretragu određenog proizvoda, blogovi koji su se dotakli tematike iskoče tik do službene adrese traženog pojma. Blogovi su često kritički nastrojeni, zato je izuzetno važno da traženi proizvod ne bude ocrnjen, blog je glas pojedinca koji zna biti (pre)glasan.

Vidim zanimljive pojmove kojim se završilo na mom blogu. Trenutno je vrlo aktualan «ledo nagradna igra», iako se toga dotaklo tek u komentarima. Ima tu i presmiješnih porno pretraga, iako stvarno pazim da nema prostačenja i «dekadenterija» kako se ne bih označio kao takav. O tim porno pretragama svjedoči i blog zlevAnke (lijevi stupac pri sredini) koja opisuje kako su do nje došli preko čitavog spektra porno dosjetki (upita u tražilicama // probao sam, istina je).

Recimo, na uguglavanju pojma «osvoji laptop», odmah do oficijelne adrese (čak iznad te adrese) – stoji adresa ovog bloga gdje sam kritizirao tu akciju (za koju se ispostavilo da je legalna). Time blog postaje moćan kritički alat. Zato Internet PR i stealth marketing postaju sve važniji oblik marketinga, a blog je dobio svoju moć. Moć naroda da kritizira i da ga se čuje. Nadam se da se neće previše zloupotrebljavati ta činjenica. I da će dosjetljivim blogerima omogućiti kakav prihod.

Dodatak:
Marketinška agencija u Mainu (SAD) tuži jednog blogera zbog (neutemeljenih) kritika na njihov račun. To je još jedan krucijalan dokaz moći bloga. Zapravo, ta vijest, zlevAnka i ledo su me i nagnali da napišem ovaj post.

Izvor slike: futurama + vlastita arhiva

- 19:18 - Komentari/Dodatak (22) - Link