ponedjeljak, 01.05.2006.

Karton i plastika

maxon universal

Kako sam se upravo vratio sa TBF-a, jednog od rijetkih hrvatskih bendova koji su me osvojili iz prve, a već dugo imam taj «šareni artikl» u «mind bookmarku», slijedi...

Alo, Prika! Ja san šareni artikal
Karton i plastika, lip san ka slika
Povoljna prilika, na šarenoj stalaži
u šarenoj ambalaži, jer tako san ti draži
Nisan ti potriban, al ne beri brigu
Kupi me i ulaziš u nagradnu igru
Navuci dres, dobro nam doša
treniraj u ekipi “Izdresiran potrošač”
Mozak ti masiram. Psihologija je zakon
Reklamom budin tvoj primarni nagon
Koriste me zato gola ženska tila
A uz sex mi je mila i obiteljska idila
Totalna san pila, od tebe pravin debila
Sada san crven, lani bija san lila
Tvoja psiha je predmet korekcija
Šta čekaš!? Stigla je nova kolekcija!
neznanjejemoc.blog.hr

Sjećam se Pule i pogubljenog Art & Music festivala gdje sam ih prvi put uživo ćutio. Skakao sam kao sumanut. Sad skačem na druge radosti.

Ima više poveznica i odveznica sa njihovom filozofijom i marketingom. Došli su do te razine kada te alternativci guraju u mainstream, a mainstream te ne doživljava pod svoje. Bore se protiv komercijalizacije svijesti, a nastupaju na pokroviteljskoj turneji. I dodatno, snimaju reklame i skupljaju lovu. Slušam dosta komentara na takvo poslovanje - «Prodali su se!» Pa... Realizirali su se! Novac voli kvalitetu.

Taj marketinški potez protiv (jeftinog agresivnog crveno-žutog) marketinga i virtualnog branda «Maxon Universala» je upravo ono što marketing voli. Nov je. Drugačiji. Hrabar. Istina, to je priča, sad već, stara godinu dana. Ali tek se sada pipaju rezultati.

Dodatak:
Nedavno sam u, čini mi se, Jutarnjem vidio rezultate ankete i strukturu slušanosti domaćih izvođača u nas. Prvo mjesto pripada Škori sa 50-ak posto, onda slijede razni mu ekvivalenti. TBF, kao najslušaniji rock-urban-alter-whatever žanr, je zaposjeo 8% iste ankete.

- 02:53 - Komentari/Dodatak (22) - Link