subota, 15.04.2006.

Uskrsno pismo

Uskrs s Kreditima

Dobio sam Uskrsno pismo. Zanimljivo je. Barem dok ne počneš čitati. Da, htjedoh završiti priču sa novopečenim hrvatskim spam-om. Korištenje Uskrsa za promociju kredita!? Logičan izbor? Dragi Krediti.hr, hvala vam na lijepim željama i čestitci. I hvala što ste me inspirirali da se malo trgnem i reagiram. Kreditne opcije uz Uskršnje želje su vrlo potrebne. Za Uskrs želim čitati kreditne opcije!?

Poslao sam mail:

Poštovani Krediti.hr,

naime, ako niste primijetili, vaša akcija viralne promocije je zapažena i komentirana na blogu kojeg uređujem. Pošto ste se odlučili za promotivnu kampanju i odradili jedan dio kvalitetno, siguran sam kako znate što je neželjena pošta - ili SPAM.

Kritizirao sam činjenicu da nemate "O nama" stranicu na matičnoj adresi (krediti.hr), također je i poruka preporuke koja je korištena kao viralni instrument bio gramatički neispravan, nije imao informacije o odgovornoj osobi i obavijesti o legalnoj pozadini nagradne igre.

No, dodatno, dobio sam mail od vas gdje čestitajući Uskrs prezentirate kreditne mogućnosti!? Mail je poslan sa adrese krediti.hr@yahoo.com što dodatno pokazuje neprofesionalnost pošto domena mail adrese nije krediti.hr, već otvorena domena Yahoo!-a. U tom mailu ne dajete opciju da se izbrišem iz liste (u koju se nikad nisam ni upisao!), nema potpisa odgovorne osobe, a i, jednostavno, neželjena je!

Ispričavam se na anonimnosti, ali kako ste vi anonimni, odlučio sam da je tako najkorektnije.

Srdačan pozdrav,
MarkeThing

P.S. Ovo pismo ću objaviti na blogu jer želim vaš odgovor i objašnjenje. Ako me opovrgnete, javno ću se ispričati. Vjerujte mi, želim to! Želim vjerovati da je ovo samo igra slučaja.


Kako je i Mračni rekao, "Uskrs je praznik - blagdan boli, patnje i odricanja!" Mene boli kad vidim kako je ne'ko mogao napraviti nešto lijepo i zapaženo, a umjesto toga napravi odvratan potez kojeg se ni Baraba ne bi posramio.

Izvor slike: dotična čestitka

- 11:52 - Komentari/Dodatak (16) - Link