< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

11.01.2005., utorak

2005.

je tek počela i u njoj vam svima želim sve ono što si sami zaželite. Moj doček i čitavo vrijeme oko Nove graničio je sa spiritualnim kako i dolikuje mnogobrojnim entuzijastima kada se nađu i rade ono što vole. Nije bitna ni dob, ni rasa, ni nacionalnost niti ikakve druge razlike. Jednostavno smo svi uživali zajedno. Ispunjena i sretna spremna sam uzeti sve što mi ova godina ima za ponuditi. Jednostavno me uhvatio onaj osjećaj kada znam da što god se dogodi sve će biti OK. I vama želim isti osjećaj jer radi se o prirodnoj drogi koja nameće osmjeh na lice i stvara toplinu oko srca.
Svi moji su više-manje dobro, Sister je i dalje trudna i shvatila sam da sam već jako uzbuđena oko dolaska malog bebača kojem ću, nadam se biti sasvim cool teta. I Njuškica je skužila što se događa i imala je jednu vrlo dirljivu scenu sa Sister. Njuškala joj je trbuh i nježno položila glavu ne bi li čula bebačevo srce. Sister se vrlo sportski nosi sa svim promjenama koje joj se događaju i nadam se da će tako i ostati.
Još uvijek se nisam zaljubila, ali to mi ovaj čas ne pada teško. Ispunila sam si vrijeme onako kako mi paše i stalno se nešto smjehuljim. Čak sam počela tako utjecati i na ljude oko mene što mi isto super paše. Uglavnom, ova godina obećava puno dobrih stvari. Kako meni tako, nadam se i svima vama.
Puno ljubaca svima!