< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

18.11.2004., četvrtak

JEBATE!

Nema me jedan dan (i to ne čitav) i kod svih su komentari puni nekih novih priča!!! Nisam još ništa pročitala jer baš imah poriv da ovo napišem. Pa kud puklo da puklo:))
Rebel vidjeh tvoj komentar na moj prijašnji post:))) To je sve što imam reći o tome. Nego, kada ćemo mi obaviti taj dens? (op.a. stvarno su se vremena promijenila kad žensko tako javno i otvoreno inicira prljavi ples sa potpunim strancem:)))
Recite mi ljudi kako da stavim fotku u jedan od ovih boxeva sa strane? Ili, još bolje, više njih? Naime, prvi put u životu imam skener koji sam si oduvijek željela zbog fotki i svladala sam (uspješno, molim lijepo) samu radnju prebacivanja fotki u komp, ali kako ih podijeliti s vama... to mi još uvijek nije jasno. Molim za pomoć - i to jednostavnim jezikom!!!
Ovih dana me totalno oprala groznica darivanja. Stalno mi padaju na pamet razne ideje u kojima se nešto daje, a što je najbolje u procesu sam realiziranja istih. Ovog puta se ne radi o nekim velikim pothvatima već o organiziranju malog društvenog kolektiva za zajedničku kupnju-izradu-nabavku nečeg posebnog za pripadnike tog istog kolektiva kojima je uskoro rođendan. A i Božić se bliži pa sam nabacila par prijedloga i na tu temu.
Još uvijek čitam Vodič za autostopere kroz galaksiju. Knjiga je i dalje totalno cool. Voljela bih ju jednom pročitati u dahu (onak da čitam dok ju ne pročitam - uz male pauze za zadovoljavanje osnovnih psihofizičkih potreba, naravno), ali nikak da je se uhvatim tijekom recimo ljeta kad imam dosta vremena. A i našla sam Dekodirani Da Vincijev kod pa je to slijedeće na tapeti.
I kaj da vam još pričam?
Nemam pojma!
Ništa me ne muči, sa svime sam zadovoljna, nemam nikakvih prigovora...
To se zove umjetnost življenja na djelu - smjer hedonizam:))
Odoh!
Možda još samo...
Ma ne...
Uživajte ljudi!
Ide li tko na one blog kave?
Bilo bi fora upoznati barem neke od vas.
Sad stvarno idem.
Ajde pa se adio!