If You Pour Salt On A Snail, A Lot Of Scientific Stuff Happens

srijeda, 27.05.2009.

Angels & Demons-Recenzija


Brus je bio na nekakvom treningu za posao, a mene je bolilo grlo i dosadjivala sam se. Vani je rominjala kisa.
"To. Idjem u kino": dosjetila sam se i brzo navukla kaput. Da, kaput. U Londonu je hladno.

Posto su bile samo dvi ure u podne, kino je bilo puno djecurlije, a izbor filmova je bio suzen na "Hannah Montana", "Coraline" u 3D tehnici te "Angels & Demons".
"Mamaaaaaa, ocu ic gledat Hannah Montanaaaaa!!!!", dernjali su se klinci i povlacili mame za rukav.
Toplo sam se nadala da ce moji buduci potomci imat malo istancaniji ukus i da me nikad nece ic tjerat da gledam srot kao Hannah Montana.

Dvoumila sam se izmedju "Coraline" i "Andjela i Demona", al kad mi je oko palo na sitni natpis koji je glasio "3D filmovi-dvi funte i cetr'eset penija ekstra povrh cijene", izbor je pao na "Andjele", film koji zapravo uopce nisam htjela gledat.
"Jednu kartu za Andjele, jedne male mijesane kokice, jednu vodu i jedno vruce pseto sa senfom, molim", rekla sam malom od kina, unaprijed uzivajuci u gurmanluku koji me ceka.
Poznata je cinjenica, na kraju krajeva, da ja u kino idjem krkat, a ne gledat filmove.

Moje najdraze sjedalo je bilo prazno pa sam brze bolje plenila guzicom na nj. Prvo je islo 5 minuta reklama. Iz njih sam saznala da je nova reklama za Absolut vodku djelomicno snimljena u Brazilu te da 5.7. u London dolazi Kanye West. Jos sam saznala da kino ima night vision tehnologiju i da ti ne do Bog da ti na pamet padne da snimas film te ga kasnije preprodajes ko film-piratluk. U slucaju da ti upravo to ipak padne na pamet, kino ce te ulovit njiovom najt vizhn tehnologijom te zvat policajce.
Poslije reklama i upozorenja da ne radis ovo ili ono, isli su traileri. Iz njih sam saznala da nista pametno ne dolazi u kina u skoroj buducnosti.

Konacno je uz orkestralno zborovno crkvene zvuke poceja i film.
U prvih pet minuta neko je nekome izvadija oko. Odma me uhvatila gnjusoba. Naime, osim aviona i zmija, gnjusam se i na oci. Momentalno sam se sjetila kako se vec 4 godine spremam na lasersku operaciju oka, a nikako da odem jer ne dam, NE DAM da mi rezu oko laserom. I da mi ga pipkaju. Na kraju krajeva ne pipkam ga ni sama. Jer da ga pipkam, onda bi mi poslo za rukom da u oko stavim kontaktnu lecu. Ili kapljice za oci. Al obje te radnje su za mene visa matematika.
Nego...da se vratim filmu.
Izrezano oko se nalazilo u onom Svicarskom reaktoru di pokusavaju stvorit crnu rupu. Ili nesto slicno. Cim sam povrsno procitala prosle godine u novinama da svicarski i ostali znanstvenici tamo rade belaj, odma sam znala da su znanstvenici cudna sorta. Ko je vidio stvarat crne rupe, Imisusovo im.
Aha...film...nakon reaktora i izrezanog oka...Tom Hanks i ostali su poceli jurcat amo-tamo po Vatikanu i trazit kardinale koji su ka trebali bit ubijeni. Uglavnom su i bili (ubijeni) jer Tomo Hanks nije stiga rjesit zagonetke na vrijeme. Tu se onda pojavia i Ewan McGregor i izveo bombasticno nerealisticnu akcionu scenu.
Potom je slijedio lazni rasplet, pa preokretajni zaplet te na kraju istinski rasplet.
Tu je film i zavrsia.

Jos bi bilo dobro napomenut da su scene ljudske mase sto se skuplja na Trgu Svetog Petra u Vatikanu totalno nerealne jer niko od mase ne vijori hrvatskim zastavama, a svi znaju da su Hrvati najveci katolici na svijetu.

- 18:54 - Komentari (17) - Isprintaj - #