Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2013 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (8)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (8)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (9)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (23)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

SAMO MOJA TEKICA

najjači roman

Flora Jungwirth

Der Fotzenlecker


Hardcore ljubavni roman, preporuča se dodatan oprez kroničnim bolesnicima i meteopatima, zabranjeno za mlađe od 30 zbog neiskustva i opasnosti od nekontroliranog duhovnog samoranjavanja, obavezno prije čitanja prirediti rolu zahodskog papira i bubrežnjak za bljuvanje.
Protagonist romana je čudovište, nit čovjek, nit muškarac. Pazite da ga ne pregazite na pješačkom prijelazu jer ćete odgovarati kao za čovjeka.
Kako ga prepoznati? Jednostavno. Prepoznatljiv je po tome što mu glava raste ravno iz dupeta, a poskrivećke drka iz grma.

Linkovi

Kontakt

marinianis1@gmail.com



30.11.2008., nedjelja

lijena ili o nedjelji

letargija od drugog dana
nerada
troma sam kao mast ručka
i debela glazura od čokolade

klokolanje topline kroz radijatore
lijeno hipnotizira
raščupane kose
s jezikom nezadovoljnim od plaka
svađam se s ekranom
koji se nadvikuje s ukućanima
s kojim pravom
prikrada se tako otvoreno

mjehurići mirisne vode iz kupaone
zaparuju stan potrebom za čistoćom
kao novim početkom
idemo redom
ispirem još jednu nedjelju u rupice slivnika
ja sam posljednja s kosom pod vrućim vjetrom
i opet
s gotovo jedinom idejom
o kockastom tjednu

nad uzglavljem
zazvonit će
u šest i četrdesetpet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

22.11.2008., subota

subotnji izlet u zagorje

danas sam iskoristila suh, hladan i vjetrovit dan za izlet u strmec. zapravo, bio je radni kao i prošli put. išla sam uređivati vrt i voćnjak. poslu oko kuće kao da nema kraja. prošlosubotnji angažman jedva se primjećivao. tek po završetku današnjeg, zamijetio se učinak mojih ruku, ali ne u onolikoj mjeri koliko sam željela. produžit će se na još nekoliko suhih subota.
. a onda u proljeće novi radni serijal; od veljače prvo slijedi orezivanje vinove loze (dvorišne brajde).

do strmca sam išla sljemenskom cestom. prvi snijeg ove zime učinio je sljemenske prizore s ogoljjenom šumom idiličnim. bilo je rijetkih izletnika i par automobila putem. iz planinarskih kuća se pušilo. cesta je poslije hunjke bila na mjestima zaleđena i već posuta sipinom protiv proklizavanja.
na pola puta s vrha prema zagorju na cestu je istrčala srna. zaustavila sam auto, a srna se kratko zadržala nekih desetak metara ispred auta. pokušavala sam, što sam brže i mirnije mogla, pronaći fotoaparat u ruksaku. nisam stigla. srna je lako odskočila u grmlje pa na proplanak, i nestala s vidika ispod brijega.
prošli put sam zaboravila ponijeti fotoaparat. ovaj puta je bio prvi na popisu bez kojih mi je život sve složeniji. sve zapisujem za drugi dan.
evo što sam zabilježila

zasnježeno sljeme od negdje 800 m pa naviše i zagreb na dlanu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

panorama zagorja s zapadnog vidikovca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

pa grupa izviđača koja je čekajući bus pokušala stopirati
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

a onda gomila odrezanih grana u vrtu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

i jaglaci koji su prevarili jesen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

i povratak kući
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



18.11.2008., utorak

danas mi je godišnjica braka, 18. studenog

eto, prošlo je dok si rekao keks osam godina kako sam u službi kod muža, i on kod mene. kažem služba jer je brak specifičan ugovorni odnos, ma kako romantično izgledao na početku. naravno rađanje djece utvrđuje navedene relacije i veže ljude ma kako oni pokušavali negirati kada se zajednice raspadnu. ostaješ zauvijek vezan za osobu s kojom si pomiješao krv u slatkom grču.
ja sam pristalica racionalizacije, pa gledan da prvo zadovoljim one tehničke potrebe zajednice pa su daljnje one lijepe puno kvalitetnije i nisu bez pokrića. ljubav bez materijanog nema smisla u konačnici. ljubav kao apstrakcija predmetno, materijalno se ozbiljuje. sve ostalo je neodgovornost, osim vis maior situacija.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


16.11.2008., nedjelja

subotnje prijepodne u strmcu


ostavila sam najdraže i otišla u vikendicu raditi sama. kad su djeca prisutna malošto mogu učiniti jer moram paziti na njih.
pošla sam sama u subotnje jutro ne baš obećavajućih meteoroloških prilika, ali večer prije obećali su da će biti pristojno vrijeme. pod pristojnim mislim da osim što neće biti oborina, bit će i nešto sunca. tako je i bilo.
vijugala sam jutrom i sljemenskom cestom pokraj vrha, pa puntijarke i hunjke do pile gdje uvijek pogledam nalijevo u one lijepe drvene kuće. jedna je navodno, od gradonačelnika stubaka. vozila sam polako i guštala u prizoru lijepih kuća okruženih prirodom i potokom koji se kotrlja i kod mene u strmcu ugodno šumi niz mali široki slap i nastavlja nekaomo prema stubakima. ovdje urbanizacija nije zagrizla čeličnim zubima bagera i zasula betonom. lijepo je . može se disati.
kada sam prošla pilu poslala sam misli susjedi koju sam upoznala a rekla je da se zove i.p. i stanuje odmah kod raskršća tri hiže. išla je s biciklom iz subaka. pozvala me taj put. svakako ću je posjetiti. moram ponijeti dvajst deka kave i još bombonijeru ili bocu likera. ja sa pridošlica.
stigla sam u moj strmec. oko kuće je ostalo sve netaknuto kako sam ostavila posljednji put. čak je bila netaknuta cedulja s stanjem brojila za inkasatora iz zabočke elektre. nije bio, a ostavili su mi obavijest da će proći i da mu ostavim poruku. ništa, nazvat ću elektru zabok u ponedjeljak i javiti očitanje stanja sa brojila koje glasi na mene. vlasnik, ja. dobro se osjećam zbog te činjenice
otvorila sam vrata od kuće malo teže jer su se savila od vala jesenje vlage. kliknula sam prekidač za svjetlo. otvorio mi se put prema alatima koji mi je prethodna vlasnica ostavila u nasljeđe. uzela sam pilu-gudalo, škare za živicu i pilu na dugoj dršci. iznijela sam sve van i položila pokraj jabuke s izvrsnim plodovima. prvi ubrani urod s vlastitog grunta. u maniri posjednika prošetala sam oko kuće prije nego li sam se primila orezivanja voćaka. hodala sam po debelom i mekom sagu mahovine i otpalog lišća koga nitko nije čistio desetljeće. sag je tajanstven i upravo sam osjećala nelagodu hodajući po njemu jer ispod njega i u njemu vrvi od života. radoznala, zadigla sam jedan takav busen sve to tla, a ispod njega spavala je mlada zmija. prošli put sam čistila od otpalog lišća odvodne kanaliće oko kuće plastičnim grabljama. išla sam redom i na jednom mjestu dograbim poveću hrpicu lišća i koječega i otkrijem ježurku ježića i njegov dom. pozvala sam djecu da vide, i pažljivo vratila gomilicu lišća, mahovine, suhe trave i grančica- na ježa.

nastavit ću pisati -sutra. laka noć

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

12.11.2008., srijeda

ukazanje božanstva

napokon mi se danas ukazalo božanstvo u mom kućanstvu-majstor od vešmašine, i nakon što je vešmašina ponovo proradila,oprala sam brdo usmrđenog veša. u zadnje vrijeme djeca se raspišala po noći. pišaju već pola godine a do tada su se uredno dizala i sama išla na wc.

uglavnom moja agonija je završila, a trajala je dva tjedna. za ilustraciju, ja svaki dan perem veš, a kako mi je bilo dva tjedna , probajte između ostalih pitati i moje susjede kod kojih sam odnašala brda na pranje.

ako ne serviseru mašine, onda svakako status sveca treba dati izumitelju stroja za pranje rublja.
ja sam kao djevojčica imala kontinuirano iskustvo pomaganja i samostalnog pranja rublja iz domaćinstva-RUČNO. predpranje-ručno, pa kuhanje u veš loncu, pa rifljača i četka, i onda dugotrajno višestruko mukotrpno ispiranje-kanta, bunar, limeno korito, dok rublje ne bude skroz trpko pod prstima a voda od ispiranja bistra.
sjećam se i kako je baka kuhala sapun, a u zadnju vodu ispiranja sipalo se par kapljica plavila za bijelo rublje.
ruke su mi bile crveneod hladne vode i smežurane od dugotrajne vlage.

dok nije bilo vešmašine, čini mi se da se više pazilo na čistoću odjeće i količinu zamazane obzirom na ručno pranje.
dnevne količine rublja tolike su kao da smo truli, samo zbog lakoće pranja-naravno, dok stroj ispravno radi.

09.11.2008., nedjelja

crkla mi je veš mašina


kad u urbanom domaćinstvu crkne vešmašina, ruralni ekvivalent bila bi crknuta krava u domaćinstvu.

već deset dana hodočastim po susjedstvu da mi operu veš. moja veš mašina nije bila tako stara, svega tri godine, međutim kako imam malu djecu, perem svaki dan, ponekad i dvaput, vijek mašine je dvostruko duži. mislim na radni vijek. kako god, premalo je trajala. končarica. prethodnica je isto bila končarica, noviji model ali lošiji od prethodnog. misalim da više neću kupiti končar vešmašinu. uveli su novine i do 45 min duži program koji najviše koriistim (ne znam kako se deklariraju pod "a" energetsku klasu)

bio je majstor iz ovlaštenog servisa, izvadio je "drob"iz makine, i ne javlja se već tjedan dana. rekao je da će se javiti drugi dan kad vidi može li popraviti dio. rekao je da je na zalihi servisa nestalo nekih dijelova, između ostalog i tog. nije se uopće javio, u dvojbi sam kupiti novu ili još čekati. strpljenje mi je na izmaku. već sam se popela susjedima na katu na vrh glave s pranjem kod njih. njihova mašina nije naročita, ima samo 600 obrtaja centrifuge, pa se rublje dugo suši. moja je imala 1000.

kako dnevno imamo sijela uz kave na poslu, svako ispriča svoje dnevne dovgodovštine, tako sam dobila korisnu informaciju da kupim makinu na koju proizvođač daje najdulju garanciju. izbor je velik, teško je odlučiti.

sve u svemu, kvar mašine je valjda na ljestvici među najfrustrirajućih.


06.11.2008., četvrtak

skaska blogerski poklon za ročkas




03.11.2008., ponedjeljak

sedam puta dva hrvatskih čuda


neki dan sam dobila ovaj neobičan mail koji me koliko nasmijao, toliko me i uozbiljio.
ja sam pripadnica socijalističke jeans generacije kad je droga bila jako daleko od mladosti. bilo je par iznimaka koje su se opijalei nešto pušača trave i daleki slučajevi ozbiljnih narkića. beznačajni slučajevi u odnosu na današnju stvarnost vezanu za mlade i opijate.
društvena atmosfera bila je odraz gospodarstva koje se nekako koturalo. doslovce koturalo. nitko nije bio gladan, nitko nije kopao po smeću.
društvo se polako otvaralo nekoj logici koja je vodila demokratizaciji.

a onda je nastao prekid procesa. i to po najgorem mogućem scenariju.

evo ovih sedam puta dva čuda koja mi je prijateljica poslala na mail



Sedam čuda socijalizma u SFRJ:

1. SVI SU BILI ZAPOSLENI !
2. IAKO SU SVI BILI ZAPOSLENI NITKO NIJE NIŠTA RADIO !!
3. IAKO NITKO NIJE NIŠTA RADIO, SVI PLANOVI SU BILI 100 % ISPUNJENI !!!
4. IAKO SU SVI PLANOVI BILI ISPUNJENI TRGOVINE SU BILE PRAZNE !!!!
5. IAKO SU TRGOVINE BILE PRAZNE SVI SU IMALI SVE !!!!!
6. IAKO SU SVI IMALI SVE, SVI SU I KRALI !!!!!!
7. IAKO SU SVI KRALI, NIKAD NIŠTA NIJE NEDOSTAJALO !!!!!!!!!

U demokraciji nema čuda :

1. SAMO RIJETKI SU ZAPOSLENI !
2. ZAPOSLENI RADE ZA ONE KOJI NE RADE NIŠTA !!
3. IAKO ONI RIJETKI RADE ZA ONE KOJI NE RADE NIŠTA, PLAĆU NE DOBIVAJU !!!
4. ONI KOJI NE RADE IMAJU SVE !!!!
5. TRGOVINE SU PUNE, A VEĆINOM KUPUJU ONI KOJI NEMAJU NIŠTA !!!!!
6. KRADU SAMO ODABRANI ( od naroda ) !!!!!
7. IAKO KRADU STALNO SE TUŽE DA IMAJU PREMALO !!!!!!

fora

02.11.2008., nedjelja

dan mrtvih


toliko posla imam oko živih da nisam stigla obići mrtve. ovi moji živi su u tolikoj mjeri "živi" da je upravo toliki kontrast ta dva svijeta da je i svaka pomisao da s mojima živima idem na groblje-morbidna-neprimjerena.

kad sam bila trudnica nije postojala viša sila koja bi me navela u blizinu groblja. pratio me sličan osjećaj. u to vrijeme nosila sam puno tijelo ljepote i takvoga užitka i nisam ga dala ničim skrnaviti koliko god je smrt sastavnica života.

mrtvi, najte zamerit, mislim ja na vas kroz godinu. nekad vas i sanjam.

sve ostalo su formalnosti.