Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2013 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (8)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (8)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (9)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (11)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (23)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

SAMO MOJA TEKICA

najjači roman

Flora Jungwirth

Der Fotzenlecker


Hardcore ljubavni roman, preporuča se dodatan oprez kroničnim bolesnicima i meteopatima, zabranjeno za mlađe od 30 zbog neiskustva i opasnosti od nekontroliranog duhovnog samoranjavanja, obavezno prije čitanja prirediti rolu zahodskog papira i bubrežnjak za bljuvanje.
Protagonist romana je čudovište, nit čovjek, nit muškarac. Pazite da ga ne pregazite na pješačkom prijelazu jer ćete odgovarati kao za čovjeka.
Kako ga prepoznati? Jednostavno. Prepoznatljiv je po tome što mu glava raste ravno iz dupeta, a poskrivećke drka iz grma.

Linkovi

Kontakt

marinianis1@gmail.com



26.09.2007., srijeda

UDAVAČA

-Mene nemoj ucjenjivati svojim kuhanjem i pospremanjem. Ja ću od sutra stalno jesti u firmi i neću slušati tvoje ultimatume!
Još danas pamtim izraz lica i odlučnost kojom sam ošamarena riječima kao ledenim dlanom po oba obraza. Toliko koliko je bio hladan šamar toliko je bilo moje lice crveno od srama pred samom sobom.
U toj dobi nitko više nije bio odavna odgovoran za mene i moje raspoređivanje svojih snaga i obzira prema sebi, bližnjima i drugima.
Nakon tog nemilog suočavanja s još jednim zidom na kojemu je postojao prolaz u tom trenutku meni nesaglediv, naveo me na veliko pospremanje i prašinarenje unutar sebe same. Zatečena sam bila nekom "ja" iznutra koja mi nije pripadala, a živjela je samnom i mnogo puta mi nametala svoje kriterije odabira ljudi i događaja. Pri tom mislim na ljude muškog roda i događanja koja se nazivlju romantičnima, a imaju sasvim ozbiljan stvaran učinak, što bi pravnci ozbiljno nazvali, učinkom zajednice muškarca i žene.
Riječi koje su zvučale poput šamara razbile su sapunjavi obrazac nasljeđa po kom su se obitelji na efikasan način rješavale ženske čeljadi iz domova, strepeći iza svake dobivene mjesečnice.
Koliko god su se otvarale teme i razbijale dileme i predrasude, uvijek su se vukle neke trakavice zatucane bojazni analiziranja sebe i bližnjih, i za svaki slučaj primjenjivala se oprobana receptura utuvljivanja u glavu obrasca klasične udavače.
U udavačinom paketu tehnički poslovi održavanja kućanstva stavljeni su na postament svetosti, valjda iz vremena žena domaćica i muškaraca koji su se gnušali previjajnja pelena vlastite djece.
Nijansiranje potreba muške polovice moje tadašnje zajednice nije bilo upakirano u mom duhovnom mirazu.
Onaj šamar riječi doletio je poput melema na moju zabludu. Okrenuo me za 180 značajnih stupnjeva širine pogleda.
Tehnički nam poslovi zajednice još su neko vrijeme trpjeli svježu spoznajnu euforiju, zatim su, barem s moje strane počeli zauzimati neko primjereno mjesto.
Nije prošlo dugo, nasred one iste kuhinje, s malo razlike u izrazu, isto lice ošamarilo me opet, ovaj puta dvostruko jače; -A što ako se vjenčamo, a ti, kad ja potpišem kod matičara prestaneš raditi po kući i kuhati kao što je učinila moja mati kad se udala za oca, zatim isto to je učinila moja sestra čim je šogor potpisao. Do potpisa sve je štimalo, a od potpisa šogor sve radi; djecu vozi u vrtić i školu, pa na aktivnosti, kuha, pegla, pere, nosi s placa i zarađuje. Sestra je čak dala otkaz u Sudu. Bila je najbolja studentica u generaciji i najmlađa koja je položila pravosudni ispit. Ona ništa više u kućanstvu ne radi, a čini mi se da je pronašla način da se opravda; postala je umišljeni bolesnik. Kako ja tebi mogu vjerovati?
Moj dragi donio je sa sobom svoj jako ozbiljan duhovni ženidbeni paket. Bio je daleko teži nego moj.
Trajalo je to naše ronjenje u mutnoj vodi donešenih zabluda, zatim su se naše spoznaje počele bistriti, a tehnički poslovi održavanja zajednice jednako smo prihvaćali i obavljali bez predrasuda. Ja sam vozila auto na servis zamijeniti ulje i gume, a on je slagao odjeću u ormare meni neizvedivom preciznošću, i prao sam ručno bijele košulje. Ja sam ih boljeod njega peglala.
Nisam osjećala da sam rob, niti sam dobivala takvu povratnu reakciju svoje muške polovice zajednice.
Nisam bila sigurna u njegovo vjerovanje u mene tada unatoč vanjskim manifestacijama koje su ukazivale na sklad.
I onda se razbolio. Ne vjerovavši sebi, zatim u izlječenje, zatim bližnjima, zanemario je liječničke upute i - umro.
Danas mu je rođendan. Da, osmog, desetog.
Ostavio me, nedefiniranu s dvojbama, neispunjenih sanja, nedovršene ljubavi što su pak unutarnje manifestacije vanjskih puno crnjih u realitetu. A čežnja i praznina, a tek bizarni snovi!
Nije sebi vjerovao, pa nije mogao niti meni iz svoga gledišta.