< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

neću vam govorit o ćemu ću pisat...ako vam se da čitajte!!!!!

o meni...

ime:Marina
Škola:turističko hotelijerski komercijalist
Živin u:KNINU
rođena san:15.02.1993 u Splitu
naj prijateljice:ivanica,nina,
matea,marijana,ivana L., ivana b.t., petra
naj prijatelji: vuky, dino, plaza, frane,kena, marin,
marko,...
volin:Boga,jednog malog,more,obitelj,
trogir, prijatelje,izlaske,tulumarenje,
pizzu,gunse,avril,kad je neko iskren...
mrzin:NEPRAVDU, umišljene glupačice,lažljive
osobe,ŠKOLU,povijest,licemjerje...
slušan:avril,gunse,azru,
prljavce...
moj msn:marina_knin1993@hotmail.com

Blogovi koje obavezno morate posjetit:

petrica moja
tonka
pinky


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo san van ja............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a to je Matea ona van je luda
za gunsima,super prijateljica i zakon
osoba...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo van je nina ona van je legenda
uvik valja neke svoje baze i
zakon je prija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a to vam je ivana ona van je
legendarna i uvik ima neku novu
uzrećicu,zzzaaakkkooonn kao prija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je marijana ona van je
otkačena,luda za slashom(g`n r )
zakon kao prija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo van je ivana L. ona van je
živa legenda,voli se zezat i zabavljat,
super prija...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo san ja na krizmi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a to van je frane,on je legenda,
uvik me provocira,
uvik se zeza,zakon kao
prijatelj....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo van je plaza,on je zakon osoba
nekad malo previše psuje,al super
je on...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to van je vuky,ma on je legenda,
super prijatelj, ma on je zakon...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo smo van ja,marijana,ivana i nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



vuky
Image Hosted by ImageShack.us

plaza i frane
Image Hosted by ImageShack.us

lemičeva i nina
Image Hosted by ImageShack.us

subota, 01.12.2007.

Ljudi živa sam!!!!

Ej ljudovi živazubo san nisan dugo bila na blogu jer imam obaveza oko škole ništa ne stignem a to me pomalo živcira.Hvala šta ste mi komali ja se nadam da ću uspit odg na vaše komentare...Kod mene nema ništa novog sve po starombelj.Neznam šta bi vam još rekla,pa da ja više ne duljim stavit ću vam jeden spot koji morate obavezno pogledati!!!!!

The Kelly Family: Fell in love with an alien

|Komentiraj 20| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.