M A R I N A

nedjelja, 31.07.2005.

LJEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTOOOOOOOOOO

Pa kako ste mi ljudiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?????!?!?!?!!!!!!!!
Ja sam jako vesela .......pa da.....ljeto jeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
I sad bas kad skoro treba zavrsit, ja sam se pocela super zabavljat!!! Al tako je to uvijek!!!!!!!
Kak ste mi vi proveli ovo ljeto??! !!!
PUUUSSS@@@@@@@ svimaaa!!!!!!

- 11:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PISEM VAM.....

  • SVE U SVEMU....O MOME ZIVOTU......

JOS BLOGOVA......(ZA KOJE JA ZNAM I KOJI SU MI SUPER PA VAM IH PREPORUCUJEM...)

  • Super mi je od poisongirlos ... (posjetite ga)
    ZAKKOONNN JE od prva-minuta-rođenja (definitivno vam ga preporucujem) !!!! a pogotovo onima koji ce dobiti bracu ili seku (kao i ja)

STIHOVI KOJI SU MENI NAJDRAZI.....

  • Sudbina je teska
    zivot je jos tezi,
    sve sto covjek zeli,
    ispred njega bjezi...
    * * *
    Prijatelji su kao zvijezde...
    Nevidis ih ali oni su uvijek tu negdje.....
    * * *
    Ljubav ima ime....Tvoje ime....
    * * *
    Ja sam ljubavni virus
    i nalazim se u tvom mobitelu,
    i necu izaci iz njega
    dok ti neizadjes sa mnom!!!!!
    * * *
    Ljudi kazu da bi bili izgubljeni
    bez vremena....a ja bi bila
    izgubljena bez tebe..!!!!
    * * *
    Ako nas valovi zivota odnesu
    tako daleko, a teret zaborava
    izbrise citavu proslost....sjeti se
    da smo se sreli na najljepsoj
    stazi zivota..a zove se MLADOST!!!!