srijeda, 10.05.2006.

Mjenjam sestru

E ovako,pošto moja draga seka neće moć prečesto pisat ja ću je malo zamjenit. Ja sam vam inaćesam da znate njena seka Maya i pisat ću vam do njenog povratka! Sve što vas zanioma o meni možete pogledat na mom blogu. A sad idem spavat. Užasno mi se spava. Mrtva sam već!
Laku noć svima!
Voli vas vaša Maya!

| 23:16 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Leksikon ( moj 2. blog je shutupyou2luzer.blog.hr) - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Linkovi

MOJA ABECEDA
A-ajde pusti me na miru Moje najcesce rijeci
B-bubnjevi Nece mi ih kupe a ja ih ocu svirat
C-cice idu mi vec lagano na kurac
D-dobar dan
E-espanol jezik koj ucim
F-fuck you
G-green day obozavam ih
H-hitno ( ne postoji hitno samo ljudi koji su zakasnili)
I-ima nade i za nas glupe kaj ne?
J-jovanka nadimak cure koju mrzim
K-kak ima ljudi
L-love
LJ-ljuljaćka ok stvarcica
M-Marina moje ime
N- NISSAN 350z moj naj auto
NJ-njeznam kaj da tu napišem
O-odmor onaj školski e da toga nema ubila bi se
P-pearsing imam ga
R-Roberto moj buraz mal' je dosadan
S-skateboarding moj naj hobi
Š-šta ce ti to koj -----
T-talaya moj pas
U-uv zracenje nis mi nemoze
V-volim te to nisam nikom rekla
Z-zas je to tak a ne ovak
Ž-žaba glupa zivotinja