Jerko od Marije

subota, 14.03.2009.

Netko bi rekao...

Image and video hosting by TinyPic

polako ali sigurno idem...
križ je blago...
on te čuva da ne budeš veći od onoga što zapravo jesi...
jer da ga nemaš...
poletio bi kao balun u nepoznat svemir...
otišao bi visoko..
odletio bi i bio bi sam...
biti sam je užasno...
biti sam nije križ...
biti sam znači odvezati se od križa...
odvezati se od Crkve...
odvojiti se od Majke...
biti sam znači ne imati suza...
biti sam je pakao...
zato znaj prijatelju da nikad nisi sam...
sjeti se molitve koju si kao mal naučio...
Anđele čuvaru moj mili...
svojom snagom me zakrili...
i pomozi mi da nađem put u zajedništvo...
put k Majci Crkvi...
jer ona pokazuje život...
Istinu...

- 16:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.03.2009.

pogledaj...

- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #