Jerko od Marije

nedjelja, 07.09.2008.

Borba

Image and video hosting by TinyPic

...Neprijateljstvo ja zamećem između tebe i žene...
...roda Njezinoga i roda tvoga...
...Ona će ti glavu satrti...
...a ti ćeš joj vrebati petu...

...ima jedno brdašce...
...na njemu se nalazi kućica...
...na vrhu kućice postoji soba...
...u sobi sam ja i Bog...
...ta soba sam ja...

...pod brdašcem se nalazi svijet....
...u njemu se kupaju mnoga djeca...
...zaprljani su i zarobljeni grijehom i zlom...
...pokušao sam pomoći posvećenim ljudima...
...brzo sam potonuto u svijetskoj prljavštini...

...prijatelj mi je pomogao dao mi je ruku...
...izvukao me na suhi brod...
...dao mi je oružje svjetla i istine...
...darovao mi novo srce i bezgrješne oči...
...rekao budi svet...

- 15:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #