Jerko od Marije

subota, 30.08.2008.

Crveno

Image and video hosting by TinyPic

...crveno je i gori...
....................vidi se...
...........................snaga...
...............................zastanem...
..................................sjetim se da imam mir...
......................................u srcu...
........................................blagoslovim Gospodina...
................................................dobijem dar...
......................................................on glasi...
.................................................Riječ Božja...
...........................................da...
..........................dopuštam ti da...
............me oblikuješ...

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 26.08.2008.

Moja Mama je djevica

Image and video hosting by TinyPic

...moja mama djevica...
....u bolima rađa djevice...
......djevica je od početka...
.........moja mama će roditi djevicu...
............djevica je u mom srcu...
................a ja sam u djevičanskom srcu moje mame...
....................vjerujem da sam već sada djevica...
.................to predivno bijelo kao nebeski cvijet...
..............ljepota koja pobjeđuje svijet...
............ljepota anđela...
..........ljepota Njenih mališana...
.......tako nevinih...
.....zahvalan za vjeke...
...amen...

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 24.08.2008.

List

Image and video hosting by TinyPic

....dobro je biti...
......slobodan...
.........neki mali list se lagano ljulja...
............na dašku vjetra...
...............milo ga dotiče...
..................tako je nježan...
.....................a ja se nalazim u sobi...
........................vjetar koji je nečujan...
...........................postaje čujan...
..............................mali list...
.................................pozdravlja plavo nebo...
....................................zaista tamo mi je doći...

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 23.08.2008.

Cvijet

Image and video hosting by TinyPic

................danas...
...............prvi put...
..........poljubim cvijet...
......u sebi ima život...
...lagan je i nježan...
......šapuće mi...
........slušaj
............slušaj ...
...............šlušaj...
...................vrlo uzbuđen...
..................... pootiše šapne na uho...
..............osmjehne se...
..........slušaj...
.........slušaj...
...........slušaj...
..............moj Stvoritelj...
................tako savršeno šuti da izgleda kao da ga nema...
..................pita me mali cvijet...
......................koga ti slušaš u svom životu

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 20.08.2008.

Svjetlo

...zar ne...
...da...
...se stavi na svijećnjak...

...ej jesi li znao ...
...ti si moj prijatelj...

...ej znaj moj si prijatelj...
...nisam te zarobio...

...budi svima prijatelj...
...pretvori neprijatelja u prijatelja...

...bori se da svima budeš prijatelj...
...budi prijatelj svima...

...prijatelj jest onaj...
...koji ti pokazuje Spasitelja...

...on u zoru kada otvori oči...
...postaje prijatelj...
...želi da svi budu skupa...
...prijatelj moli da se svi spase...

...prijatelj posebno...
...želi da i ti prijatelju...
...da...
...mi budemo zajedno...
...u svijetlu...

- 15:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 17.08.2008.

Korak

...korak, korak, jedan mali, pa onda
..........jos manji
...polako, polako, polako
.......korak po korak
..................korakom do vječnosti
..............................korakom do svetosti
..........................korakom do Boga
...................korak, korak, korak
.............korak, korak
.........korak
.....polako, polako, polako
...ne boj se
...korak
......polako
.........ne boj se
............ne boj se
..............ne boj se
..................kao grom
....................dolazi
...................s
..................i
................l
.............o
..........v
........t
.....o

- 15:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 15.08.2008.

Pouzdanje

...imaš sve...
...sve ti je darovano...
...mnogim si obdaren...
...zar to nije divno....
...sjeti se...
...da si udahnuo...
...sada...
...ovaj zrak....

...sjeti se kako si Ga optužio...
...nisi ga htio u svom životu...
...nisi ga htio u svome svijetu...

...ubio sam Ga...
...razapeo...
...On me nije ispuštao sa svoga njeznžog dlana...

...ne mogu od Njega jer sam u Njemu...
...On je u meni...
...ljubi me...
...ljubi te...
...ljubi nas...

...da...
...polako neka...
...u nas zivot uniđe...
...život...
...budimo prijatelji života...

...kako je lijepo sjetiti se očiju...
...pogleda koji prašta...
...osloni se na mene...
...sve mi predaj...
...pitaj me kako dalje...
...i ne brini se...
...samo se pouzdaj u Moje Srce...
...ono kuca u tebi...

...uvijek sam s tobom...
...i uvijek te ljubim...
...bez prestanka...
...kako rijeka...
...mala rijeka
...koja...
...teće, teće, teće...

- 15:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 13.08.2008.

Puž

...kako da krenem..............................................................
...idem ..........dalje kao puž................................................
...jedno ............mi je dano................................................
...u izobilju a to je.........................................................
...vrijeme.....................................................................
...darovano....................................................................
...ga je mnogo.................................................................
...i rečeno je.................................................................
...budi strpljiv...............................................................
...............................................................................
.......................što.....................................................
................osjećam ............danas......................................
.................kako.................danas....................................
...............gledam ............na život.....................................
...............ne bojim......... se nićega.....................................
..............vjerujem ..........da će sve.....................................
................biti dobro.........polako ali..................................
.......................sigurno kročim..........................................
........................u nepoznato............................................
...............................................................................
...........................................sve će ......biti dobro.............
..................................................On je dobar..................
........................................................On.....................
.......................................je pobjednik u Njemu će.................
.........................................................sve završiti..........
...................................................pogledaj....................
.......................................prema nebu..............................
................................ono je plavo...................................
.........................nadaj se prijatelju...................................
.....................pouzdaj se u Nebesku Zaštitnicu...........................
...............................kaže da imas blago u svome srcu ................

- 15:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 12.08.2008.

Samo je jedan Bog

ne...
...bojim se jer je On sa mnom vodi me svojom jakom rukom...
............pouzdajem se u Njega...
...............................gledam Ga...
.................................................tako Je predivan...
.....................ne bojim se više...
jer Je uvijek sa mnom...
.....kada sam plakao neki dan nije me napustio...
.............kada sam se ljutio na Njega nije me odbacio...
.......................činio sam grijeh...
...............................oprostio mi je...
...........................................što da vam kažem...
...............................zamislite da govorite svome srcu...
.......................zamislite da imate ljubav...
.............zamislite da će sve biti dobro...
.......zamislite kako će biti lijepo onda kada Ga upoznate...
...vjerujte u Njega....
...........On vas ljubi...
.................On vas želi...
.......................Vi ste mu potrebni...
............vjeruj...
....................prijatelju...

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.08.2008.

za početak

...dolazim...
iz udaljenog mjesta koje je jako blizu...
teško me je razumjeti jer sam velik a tako mali...

...pokušao sam upoznati istinu i ona me je uhvatila, tako nešto predivno...
mnogi me neće razumjeti...

...svi imaju srce...
zamisli prijatelju imaš srce...

...tvoje srce je veliko...
jeli znaš...

...pitao sam slobodu sto misli, rekla je da prebrzo čitaš...
uhvatiš kilometre na sat...

...a izgubiš se u ...
da...

...rekla je ...
nisam ono što misliš...

...nisi ono sto misliš da si...
tko si ti...

...tako jednostavno pitanje...
nekada je potrebno ići mnogo dalje ...

...ali za početak cemo ostati samo na njemu...
pa te pitam...

....tko si ti...
ne moraš odgovoriti...

...ali znaj...
nisam ono što ti misliš da jesam...

...želim istinu...
i znaj imaš pravo biti slobodan...

...zove se
Spasitelj...

- 15:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #