Jerko od Marije

subota, 23.02.2008.

Čudotvorna medaljica

Image and video hosting by TinyPic
U kapeli kuće matice u Parizu, dana 27. studenog 1830. ukazala se s. Katarini Laboure, kćeri kršćanske ljubavi sv. Vinka Paulskog. Dala joj je nalog da načini medaljicu prema uzorku kojeg je sama pokazala. Presveta Djevica joj je rekla: "Nastoj da se prema ovom uzorku napravi medaljica. Svi koji ju s pouzdanjem nose, dobit će velike milosti...". Dozvolom nadbiskupa iz Pariza bile su izrađene prve medaljice. Medaljica predstavlja lik Bogorodice koju je vidjela sv. Katarina. Na kugli zemaljskoj stoji Bogorodica, pod njezinim se nogama nalazi zmija, a iz ruku izbijaju zrake u snopovima, oko svega je natpis: O Marijo, bez grijeha začeta, moli za nas, koji se tebi utječemo.
Marija je objasnila sv. Katarini da sjajne zrake označuju milosti za koje ju ljudi mole, a zrake koje ne svijetle, znače milosti za koje ju nitko ne moli.Na drugoj strani medaljice nalazi se slovo "M"; nad njim je križ, a pod njim Srce Isusovo i Marijino. Prvo je ovijeno trnovim vijencem, a drugo probodeno mačem. Oko ovih simbola nalazi se dvanaest svijetlih zvijezda koje označavaju gorljivost apostolskih duša. Čudesna je medaljica nebeski dar, Marijina radosna poruka i znak njezine posebne ljubavi prema nama. Zato ju nosimo s poštovanjem i pouzdanjem. Posredujmo ju i drugima i rado ponavljajmo izreku koju nas je naučila Marija.
Mladi bogati židov Alfonso Ratisbonne čiji je život bio ispunjen i sretan a ubrzo je trebao vjenčati svoju zaručnicu otišao je u Rim kod svog prijatelja baruna De Bussiersa. Alfonso više nije vjerovao u Boga. Njegov prijatelj barun skoro u šali mu je rekao da stavi oko vrata čudotvornu Medaljicu jer ionako za njega to neće ništa značiti. Alfonso je to prihvatio sa smjehom i dok mu ju je prijatelj stavljao oko vrata Alfonso mu je u šali rekao:” Jesi li sada zadovoljan , evo sada izgledam kao pravi Rimokatolik”. No barun je bio veliki vjernik i nadao se je obračenju prijatelja.
Te iste noći Alfonso se naglo probudio i iskočio iz kreveta. Ispred sebe je vidio jedan čudnovati križ ali bez Isusa. Bio je to križ kao onaj na Medaljici ali on nije znao jer ju nije dobro ni pogledao.
Slijedeći dan 20/1/1842 Alfonso je otpratio prijatelja De Bussiersa do Crkve Sv. Andrije delle Fratte gdje je dotični morao nešto poslovno obaviti. Kočija se je zaustavila na crkvenom trgu i barun je odmah otišao u sakristiju gdje ga je čekao župnik.
Alfonso se isto uputio u crkvu da ne čeka vani prijatelja. Crkva sv. Andrije je mala , siromašna i
skoro uvijek prazna . Ušavši pogledao je malo uokolo ali nije bilo ništa od umjetnosti koje bi privukle njegovu pažnju. “ Odjednom oko mene je sve nestalo i nisam više ništa vidio ili bolje … O Bože….vidio sam samo jedan oltar , ljudska rijeć nije dovoljna da se to opiše .Kad je došao moj prijatelj našao me je u gdje klečim i plačem., držao sam u rukama Medaljicu i ljubio sam ju . Bila je to Ona! Nisam znao gdje sam, tko sam , osječao sam ogromnu promjenu u sebi . Od emocija nisam mogao izustiti niti riječ.Znao sam da mi se je dogodilo nešto beskrajno veliko i sveto i osječao sam potrebu da tražim svečenika. “ Kasnije kada se je smirio ispriča je ovo svom prijatelju: “Bio sam tek nekoliko trenutaka u Crkvi , kada sam se odjednom osjetio uznemiren . Oko mene nije bilo više ničega, samo je ostala jedna kapela sa oltarom iz koje je izviralo veliko svijetlo. U snopu tog svijetla stajala je na oltaru uspravno, visoka, predivna, puna maestoznosti i miline , Bezgriješna Djevica , kao ona na Medaljici i neka neizmjerna snaga me privukla k njoj . Djevica mi je rukom dala znak da kleknem . U činilo mi se da kaže “ Dobro nisi mi ništa govorio ali ja sam sve shvatila”

Alfonso Ratisbonne se krsti i postaje svečenik. Živi svetačkim životom i umire u konceptu svetosti.
1917 je proglašen Sluga Božji.

- 20:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 12.02.2008.

Poziv na jedinstvo

Image Hosted by ImageShack.us

Zdravo, braćo u Kristu, milost vam i mir, pozdravljmo vas iz kuća Marije Pomoćnice. Sa divnom željom u srcima kao djeca Marijina pozivmo vas na jedinstvo, povezanost u molitvi, mi mali i neznatni imamo tu milost da spoznamo da je u Bogu sve i da bez njega ništa ne možemo, a sami još manje, mnogima to nije dano stoga povežimo se u zajedništvo kao vojska pod Marijinim zastavama, pod Njen nebeski plašt pristupimo priprosta i jednostavna srca. Ponizno se molimo Duhu Svetomu za jedinstvo Marijine djece. Blagoslov Boga Oca ljubav Sina i Snaga Duha svetoga sišla na sve nas.

Vjerujmo,
Bogu je sve moguće.

- 20:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #