utorak, 07.11.2006.

°°°°°°°°loooooooooooooo°°°°°°°°

°hy ljudovi nakon 100 godina eto i mene nazad u blogerske vode.............coolcool
sorry sto vam nisam ostavljala comentare,comp mi je bio na popravku.....


Nedostaješ mi...
Navikla sam na tebe...na svaku tvoju šalu...svaku ljutnju i povremeni osjeæaj ljubavi...
Navikla sam na tvoje savjete...na razgovor s tobom koji mi je pokazivao svijetlost i kada mi se èinilo nemoguæim da je vidim...
Navikla sam...i sad se trebam odviknuti...
Moramo...jer nam je to jedini naèin da ne patimo...
Izmeðu nas se stvara taj osjeæaj koji mrzim...osjeæaj koji me navodi da mislim na tebe,da zamišljam naš susret...prožeti zagrljajima i poljubcima...
A nije moguæe...i to oboje znamo...
Sami smo se odluèili raziæi jedno od drugog...
Oboje smo shvatili da je najbolje za našu buduænost...da se ne zavolimo...ako veæ nismo...

Ali dogovor je jedno...a osjeæaji su drugo...
Kako sada da opstanem u ovom okrutnom svijetu bez tebe...
...Kako misliš da nastavim život bez tebe...kad si uz mene bio stalno...
Bio si sve ono što mi je trebalo...a sada...

Nedostaješ mi ...

- 18:28 - Tvoje rijeci ( 32 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©