petak, 20.10.2006.

.............

Plakala sam za ocima tvojim
Plakala za necim sto cini me svojom
Volila sam te i davala ti sve
A ti si oduzo mi smede oci te

I nocu kad spavam dok zvjezde sjaje
I nocu moje srce tebi se daje
Jer tuga je prazna bez boli
Kao zivot koji ne voli

Zamišljam da je drugacije, krijem se od prošlosti
Ne znam drugacije, jer stara rana boli i do kosti
Život se mjenja, on se ne vraca
Od tuge i boli pa sve do uzvrelog placa

Kao stranac sad lutam ja, izgubljena u mislima
Zbog kose poput lana, sad topim se u pismima
Pismima koje pisao si ti, nekoc dok postojalo je svjetlo
I miris se osijeti, dopire do duse, postaje toplo.

Pa pitam te sada, dali se sjetiš?
Koliko ti znacim, dali sad letiš?
Dali letiš od sreće koja mene neće?
Koliko ti daje? Od mene više neće

Ako se vratiš tužan i jadan
Ako se vratiš ljubavi gladan
Ne dolazi kod mene, namoj i ja da patim
Jer nesto sto imali smo davno, ne mogu da ti vratim….



Progoni me slika prošlosti,
naše prošlosti.
Često se sjetim onih dana,
dana sreće, dana kada smo se voljeli.
Pitam se zašto je život takav
uzme sve što želimo da traje zauvijek.
Možda je to naša sudbina;
ali zašto te onda ne mogu preboljeti?!
Zašto suze teku kad mislim na tebe?
Zašto srce boli kad te vidim
Ne mogu više ovako živjeti;
živjeti sa suzama, tugom i boli
i slikom prošlosti koja mi srce slama!
..............neznam vise sto da pisem................


thx svima na comentima i cestitkama............
kisachcerek svimaaaaaaaaaaaa..............
°°°°°°°°°pooooooozz°°°°°°°°
smijehsmijehwave

- 13:13 - Tvoje rijeci ( 34 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©