utorak, 15.08.2006.

svako jutro nova laž,svako jutro novi strah...

ne plači noćas,zato što si sam
i što te duša zbog nečeg boli,
sjeti se samo da negdje daleko
postoji osoba koja te voli,
i ta osoba je noćas sama,
i njoj je srce puno tuge
ali ona se još uvjek nada
da će proći ove noći duge,
ne plači noćas zato što te boli
jedna rana iz mladosti tvoje
sjeti se samo da negdje daleko
postoji netko tko ti svoje srce nudi.......



ubija me ovaj mrkli mrak,ova grozna tama,
a ti si tako hladan i puštaš da budem sama...
zašto te unatoč svemu ovo srce ludo voli.....
mene razara bol,da samo znaš kako boli
slomio si me,razorio sve u meni...
još te smo molim,kad me vidiš
samo se okreni .......
nema tog´ što nebi za tebe dala...
noćima ne spavam,suze ne prestaju teći
zar si morao uništiti onu prekrasnu iluziju
koju mjesecima skrivam u sebi........
i da imam 100 života,dobro znaš da bi
99 dala tebi.....
i još mi samo reci za kraj..jesi li
igdje vidio onaj stari sjaj?
jesu li u tebi nestali svi oni osjećaji,sve uspomene?



teško je živjeti u tami
kad mjesec baca plam
teško je naći iskrenu ljubav
i zato je bolje ostati sam



otkad tebe nema ja se
bojim sudbine
jer od tad sve je stalo za mene


čudno je kako je malo potrebno da
budemo sretni,
a još je čudnije kako nam baš to
malo nedostaje.........

- 18:38 - Tvoje rijeci ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©