četvrtak, 10.08.2006.

sanjala sam da te volim.........
na vjetru uz obalu.....
burom zapjenjena mora.........
sanjala sam.........
sanjala sam tvoje smeđe oči........
duboke........
bistre.....
sanjala sam ponoć i tvoje lice.......
sanjala sam da te volim.......
i da moja ljubav je velika.......
sanjala sam tragove naše na
pjesku života,
pune žuljeva od neprestane
potrage za suncem.......
sanjala sam jednu noć i
nas dvoje na žalu..........
sanjala sam da imam krila........
samo sam sanjala.............




beskonačno padam........
beskonačno ustajem........
beskonačno trpim i umirem........



voljela bi da te zaboli jedan dio
od onoga,
koliko mene boli za tobom........

- 22:01 - Tvoje rijeci ( 2 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Designed by: Nlo©