Marija - Majka svih nas

petak, 07.05.2010.

Susret hrvatske katoličke mladeži u Zadru 8 i 9. svibnja 2010.

Bliži se šesti po redu nacionalni susret katoličke mladeži. Ovaj put domačin je Zadar i Zadarska biskupija. U subotu i nedjelju 8 i 9. svibnja je dan koji će trajno ostat urezan u stanovnike ove biskupije.
Po službenim podacima koje se nalaze na web stranici susreta prijavljeno je 21.523 mladih plus oko 5.000 domačih i oko 2.000 koji će doći samostalno što se u konačnici dobije oko 30.000 sudionika. Ono što nas raduje je velik broj sudionika iz dijaspore. Oko 5.000 mladih iz BIH, Srbije i Crne Gore dolazi na susret.
Koliko će od toga ostat na drugom dijelu u nedjelju to za sada nije objavljeno. Mladi će biti smješeni u 90 župa biskupije u svim mjestima i na otocima Ugljanu, Pašmanu, Viru i Pagu.
Što se programa tiće mladi u Zadar dolaze do 11 sati kada imaju razgledavanje starog dijela Zadra tj Poluotoka. U 14 sati formirat će se procesija koja će ići do sportskog centra Višnjik.
Tamo u 16 sati počinje molitva krunice, a u 18 sati je misno slavlje koji predvodi novi Zadarski biskup. Monsinjoj Želimir Puljić uz asistenciju 20 Biskupa i velikim brojem svečenika.
Nakon misnog slavlja mladi koji ostaju na drugom danu odlaze u župe domačina na nočenje.
U nedjelju je program po župama koji se sastoji od predstavljanja gostiju, misnog slavlja i zajedničkog ručka nakon kojeg je oproštaj i povratak sudionika svojim domovima.
Zanimljivo je da će i biskupi koji sudjeluju na susretu imat mise. Tako će mise imat zadarski nadbiskup Želimir Puljić u katedrali sv. Stošije u Zadru s početkom u 11,00 sati; varaždinski biskup Josip Mrzljak misno slavlje s mladima predvodi u crkvi Gospe Loretske u Arbanasima s početkom u 10,30 sati; gospićko-senjski biskup Mile Bogović u župnoj crkvi Rođenja BDM u Privlaci predvodi misno slavlje u 11,00 sati; banjolučki biskup Franjo Komarica u 11,00 sati predvodi misno slavlje u župnoj crkvi Bezgrešnog začeća BDM na Puntamici u Zadru; zrenjaninski biskup Ladislav Nemet misno slavlje s mladima predvodi u župnoj crkvi sv. Ante Padovanskog na Smiljevcu u Zadru u 10,30 sati; subotički biskup Ivan Penzeš 9. svibnja predvodi misno slavlje u župnoj crkvi sv. Nikole u Kistanjama s početkom u 11,00 sati. To je ujedno i proslava blagdana sv. Nikole, spomen na prijenos kostiju sv. Nikole 1087. g. iz Mire u maloj Aziji u Bari u Italiji gdje je 9. svibnja velika svečanost sv. Nikole biskupa; ujedno se u Kistanjama 9. svibnja proslavlja i treća godišnjica posvete nove župne crkve sv. Nikole kojem se Janjevci koji su naselili tu župu tradicionalno utječu kao svom zaštitniku.
Prijenos mise sa Višnjika bit će na HTVplusu i putem HKR-a i drugih radio postaja. Ovaj susret pratit će i oko 80 novinara i fotoreportera plus što HTV i HKR šalje svoje dodatne djelatnike koji nisu ubrojane. Izravna javljanja u eter imat će neke radio postaje kao i HKR (hrvatski katolički radio).
Tko nastupa u glazbenom dijelu ne zna se do zadnjeg trenutka. Bit će iznenađenja što me raduje.

07.05.2010. u 01:20 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje traženje smisla života s Marijom.
Htio bih da ovo bude početak jednog traženja, puta kako dalje.
Siguran sam da će tu biti prepreka.
Možda nakon godine dana, odem u samostan i tako mi se
ostvari velika želja da postanem redovnik.

Linkovi

Davorove novosti
Davorove novosti - Drugo Hrvatsko izdanje
Davorov info blog
Davorov foto kutak
Davorove misli
Davorov humanitarni blog
Davorove priče
Davorove novosti - Češko izdanje
Davorove novosti - Američko izdanje
Vjera moja nosi me
Putevima novih brače Seljan

Tko sam ja

Ja sam mali čovjek koji se traži.
Zovem se Davor Seljan, 38 godina, iz Zagreba.
Župljanin župe sv. Petar Apostol.
Inaće pomočni knjižničar u jednoj velikoj knjižnici.
Do sada sam puno toga pokrenuo tako da je red da sada i sebe negdje smjestim i da u traženju pravog životnog puta konačno to i nađem.
Moliva je moj život i najsretniji sam kada negdje hodočastim.
Skoro svaki dan sam na Kamenitim vratima na molitvi.