< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

m na kvadrat

nas dvije smo best friends... trpimo se već jedno vrijeme.. wink al, ono...
volimo sve što voli i ona druga (relativno...smijeh) i ne možemo jedna bez druge... no
uglavnom probat cemo biti (ne) dosadne, al ak nam se zalomi koji put... nut

Linkovi


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Blog.hr
Guitar4.hr

ah,ti blogovi...
moja mare...kiss
životinjsko carstvo...KRAŠ!naughty
nina mah
mala plava party
trojica legendidead
milo djetecerek
crenberismijeh
vrlo drag dečko,uspješan pjesnik i romanopisacthumbup
jedna nemirna dušicagreedy
gaduradizajnzujo

wertherfanclub...
oz forumdead

m&m

birthday: 23. i 24.09. (očekujemo puuno pusa kiss i zagrljaja)
zovu nas: Mardž i Micek
škola: V. gimnazija thumbup
najdraži predmet: latinski i obožavamo učit riječi (terra,-ae,f.) nut
zanimanje: glazbenik(gitara) i web-timovka smijeh
obitelj: sestra, mama, tata, brat, pas ili mačke...
slobodno vrijeme: NEMA GA (ili spavamo wink)
ljubavni status: Marge još uvijek slobodna, čeka onog pravog yes, a Micek zauzeta cerek


I believe I can fly

I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

See I was on the verge of breaking down
Sometimes silence can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me, oh

If I can see it, then I can be it
If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly

srijeda, 02.05.2007.

MATEA VOLIM TE...

ovaj post je posvećen mojoj najdražoj prijateljici prema kojoj osjećam ljubav kakvu nikad nisam prema niti jednoj osobi...kiss
stvarno mi je stalo do tebe i ne želim te nikada izgubiti!!!
najbolja si!!!thumbup

Animation Miscellaneous Images





| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>