marini memoari

utorak, 22.11.2005.

38. Seks u Hrvata (1)

Mare se razbolila. Dobila sam gripu, pa sam zadnje dane preležala u visokoj temperaturi. Nisam ni sama znala što bih sa sobom, ali barem sam se dobro odmorila. Umjesto godišnjeg na koji nikako da odem, uzela sam fino bolovanje i pošteno se naspavala. Pratila sam Zadarfest u prijenosu sa zakašnjenjem, a prijateljica mi je telefonom javila tko je bio i s kim, tko je pobijedio, tko je što obukao i s kim se fino natračala. Na kraju mi je dobro i došlo što sam se razbolila, jer nisam ionako imala što obući.
U tih sedam dana pročitala sam sve moguće novine, izlizala botune na daljinskom i više nisam znala kud bi i što bi sa sobom, tako da sam i sjednicu sabora fino odgledala, koliko se to uopće dalo odgledati. Pa sam zaključila da mi Hrvati stvarno nismo normalni i da sve shvaćamo kao zajebanciju, pa i taj sabor. Tako je naša Zadranka, bivša ministrica i kako je zovu jedna od najzgodnijih političarki počela govoriti o porastu kriminala u lijepoj našoj i o tome kako smo se počeli tamaniti kao zečevi. Spomenula je oružje i žena fino zaključila kako nema ništa protiv dugih cijevi, očito aludirajući na ganove, puške i sva ostala sranja kojih je puna crna kronika u zadnje vrijeme, a svi u Saboru počeli krepavati od smijeha. Zašto? Jer je taj sabor postao prava sprdačina i zajebancija, i to njeno da nema ništa protiv dugih cijevi, ali pretvorilo se u opći raspašoj i pičvajz. Dakle, nije važno što žena priča o tome kako treba suzbiti korištenje oružja i kriminal, smanjiti broj ubojstava upravo zbog tih dugih i kratkih cijevi, nego je u saboru važnije voli li ona uže a duže ili kraće a deblje. Tako da se ozbiljan problem pretvorio doslovno u sprdačinu, a Ingrid koja voli duge cijevi vijest dana u svim medijima. E jebo ti to kad je u instituciji kao što je Sabor manje bitna statistika nasilja i ubojica prošlog tjedna, a bilo ih je ohoho, od toga voli li bivša ministrica dugu cijev.
Ljudi, voljela bih i ja u sabor i primati mjesečnu plaću koliko prosječan radnik zaradi u deset mjeseci. Pa bih se i ja smijala tome tko voli duge cijevi, a ne bih za tu lovu imala ništa protiv i da se meni smiju toliko oko tako banalnih i nevažnih stvari. Jer to je gore ionako postala sve zajebancija. Ima zastupnika koji nikad ništa nisu pitali, očito se preko tih dosadnih sjednica dopisuju mobitelom ili igraju gameboy, jer kompjutore ne znaju ni upaliti, ali kad se priča o seksu, eto ih, svi imaju nešto za reći. Pa ispada da nam je cijeli sabor perverzan jer raspravljaju više o seksu nego o gorućim problemima ionako previše zadužene nam države.
A najluđa priča od svega je ta da su po nekakvom istraživanju Hrvati ispali veliki jebači. I to drugi na svijetu. I isti ti političari su počeli izjavljivati kako je to zasluga ove ili one vlade i pronatalitetne politike. Brrr, stvarno ću se zamisliti. Još će se vladajući i oporba posvađati usred gorespomentute institucije, tko je zaslužniji za to da se Hrvati toliko seksaju. A odgovor je vrlo jednostavan: ljudi nemaju novaca za izlaske, nemaju što pametnijeg raditi i od dosade u životu nakon što se najedu kruha – kreću igre. Je gospodo političari, ma koji bili, vi ste zaslužni što se Hrvati toliko seksaju, ali ne zato što bi i htjeli to, nego im nije preostalo ništa drugo nego da se tako zabave, a to je ipak najjeftinija zabava. Osim u slučaju kad se i najvještijima zaleti, pa ih posjeti roda nakon devet mjeseci i to neplanirano, jer da se kod nas planiraju djeca, pomrli bi već odavno.
Super, isto je lijepo znati da smo tako visoko rangirani kad je seks u pitanju, samo ja opet mislim da nešto tu ne štima. Barem ne kad su ljudi koje ja poznajem u pitanju. Moje prijateljice koje su u braku i vezi ne seksaju se baš toliko kao što ta istraživanja kažu. O sebi uopće neću pričati, jer je za mene seks sajensfikšn, tako da ja definitivno kvarim taj prosjek, a mislim da i nisam baš jedina. Opet ispada, barem po onim anketama što sam ih gledala, da se političari najviše seksaju. Eh, što je njima Bog lijepo dao. Em imaju novaca, em imaju cijevi i rupa svakojake vele i koliko žele, em su im bitne pizdarije, a ne da im se o pametnim stvarima raspravljat, što bi im nekako išlo u opis radnog mjesta…
Da, ta moja teorija o seksu i Hrvatima mi je nekako vjerojatnija. Jeste li ikad ikoga vidjeli da kupuje kondome a da to niste bili vi? Ja ne. Mislim ipak da je u tome caka. Istraživanje je radio Durex, a vjerojatno su Hrvati slabi konzumenti kondoma, pa vjerujem da su u tom svom kvaziistraživanju na prvo i drugo mjesto stavili nas i Grke zato što se tu najmanje prodaju. Ili su naši anketirani lagali. Nama je ionako uvijek cilj prikazati se boljima nego što jesmo, pa smo vjerojatno i to uljepšali. Recimo, Hrvatska je jedna od vodećih država u kojoj vlada korupcija. Političari će reći da nije istina, a neki će reći da su zadovoljni stanjem. Imamo xy milijardi, trilijardi, četvrdiljardi duga – nema veze, lako ćemo mi to ima i gorih od nas. Mi ćemo sve lako i koliko god grcamo u dugovima, uvijek su drugi krivi, a mi trebamo biti zadovoljni.
Tako su i političari vijest (neprovjerenu), a u koju ja sumnjam do kraja iz opravdanih razloga, uzeli zdravo za gotovo i dobro da nisu otvorili raspravu o tome i pohvalili se (kao što im je običaj hvaliti se za bilo što jer su svi redom egomanijaci) koliko se seksaju. Otvoreno rekli koliko puta tjedno to rade ili ne, ispada da su naši političari svi veliki jebači. Tenis više ne igraju, malo su se prebacili na golf jer je to sad in, ali odreda su jebači. Svojim primjerom nam kažu u kojem smjeru trebamo ići, kako se ponašati, koristiti duge ili kratke cijevi… A što se nisam odselila kad mi je bilo 23?! A di mi je pamet bila - e, moj narode…

Mare

- 01:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #