marini memoari

petak, 25.03.2005.

33. Korizma


Ne volim ni maškare ni korizmu iz više razloga. Jer kako su me prije pilali time u što će se zamaskirati, tako su me na početku korizme svi pilali čega su se odrekli. Ja se iz principa nisam odrekla ničega jer sam se ionako odrekla svega u životu – izlazaka, seksa, cigareta… Mislim, stvarno nema veće korizme od toga, pa prema tome…
Nego, prijateljica mi je smršavila koju kilicu i od crvenokose postala plava. Kako je nije bilo u Zadru nekoliko mjeseci, kad se vratila nitko je nije mogao prepoznati. To su se tipovi počeli lijepiti na nju ko blesavi. A kako i neće kad je obukla štikle, utegnute gaće i majicu u kojoj joj cice stoje na izvolite.
- Sestro, sad si prava pička, rekla sam jo najiskrenije. Bome, da je ne znam i ja bi se okrenula za njom.
- Ma kako mi to možeš tako grezo reć! Pa samo sam skinula 5 kila i promijenila stajling, rekla mi je sva u šoku.
- A što jebate led! Skineš salo, dobro zapakiraš guzicu i cice i eto te, zvjerka i po. Ja ti samo govorim ono što muški neće reći naglas, rekla sam joj.
A onda smo kroz priču zaključile da muški stvarno više vole plavuše. Dobro, na stranu ona teorija kako više vole plavuše, a žene se brinetama - to ostavljam onima koje su godine opizdile po glavi pa se opterećuju udajom. Ali kad pogledaš stvarno je tako. Ako je žena plava, na ljestvici od jedan do deset, odmah će dobit peticu samo zato što je plava. A ostalih pet će rasporedit na ostale atribute.
Ja sam u životu bila sve. I crna i crvena i na pramenove, a sad sam, ne radi ocjene nego promjene radi, odlučila postati plava. I to ko Šveđanka. Plava, plava. Pa da vidim kako će mi to stajati. I odlučila sam se pod stare dane tetovirati. Stavit ću kao Pamela žicu oko ruke, poći u solarij i prvi put kompletno spremna dočekati ljeto. Ali prije toga moram skinuti koju kilicu, doslovno tri i to na bokovima tako da mi guza dobije puš-ap efekt. Mislila sam i napumpat malo usta, ali kad vidim onu Yo Pavičić na teveu prepadnem se pa ne mogu spavati tu večer. A božemeprosti, nekako imam filing da ti ispumpaju mozak da bi ti napumpali usta,pa me sve nekako strah da i ne poglupim. Onda bi bila ne samo plava nego i glupa i plava. Osim toga, u takvom gradu živimo da se uopće ne bih čudila kad bi mi na dućanu napisali transparent da sam napumpana. Mislim na usta. Barem to ako me ne bi izopćili iz zajednice. Još kad se sjetim da bi i baba vlajina i baba bodulica popizdile, bolje mi se ne igrat s vragom. Pa sam zaključila da je blajhanje i tetoviranje i više nego dovoljno.
A kad sam se već dotakla prijateljice, rekla mi je da joj i nije baš nešto do tipova, da joj je to tlaka. Te obaveze, te svađe, dogovori i odgovori i slične stvari i da joj je najbolje biti sama.
- Sve u životu što mi trenutno treba je jedan dobar vibrator, rekla mi je.
A ja sam svoga bila prisiljena baciti jer mi je stara došla smetat na nekoliko dana u stan. Bilo me strah da mi ne počne kopati po stvarima i da ga ne nađe pa da ne nazove bolnicu na Ugljanu i ja ga bacila u škovace. Neki dan sam išla đir do Splita u šoping i kao da je sam svevišnji htio da prođem kraj Sexylanda. Ušla sam unutra frendici kupit umjetnu inteligenciju, onu koju bi točno znala iskoristiti kako treba, ali sam se osramotila kooooo nitko do sada.
Vrzman se ja oko onih umjetnih kurčića svakojake vele i ne znam izabrati. Žuti, plavi, crni, metalni, plastični, gumeni… Zapelo mi je oko za jedan ljubičasti jer joj je to omiljena boja, ali mi se nekako učinio prevelik, a sve mi neugodno pitati. Prišao mi prodavač i pita da je li mi treba pomoć.
- Ma kako ne, mislim se ja, ali bila sam pristojna pa kažem da ne treba. Ovaj me u čudu gleda, a ja u još većem čudu ona čuda na polici.
- Za prijateljicu mi je, pa ne znam izabrati, kažem ja, a čitam ovome na pogledu kako misli da ga muljam. Da izbjegnem neugodu, ja lijepo okrenem frendicu i kažem joj:
- Ej, stara! Što si ono rekla, koliko centimetara?
- Što više, to bolje, kaže ona kad sam joj objasnila da mislim, na je li, ono bez čega se danas ne može. Jer vibrator je, uz mikser, mikrovalnu i aparat za kavu, sve mi se čini, imale ženske tipove ili ne, postao normalno kućno pomagalo ili još bolje potrepština.
- Dajte mi najveći, rekla sam prodavaču, a on mi je umjesto ljubičastog donio crni. Kažem ja njemu da neću crni nego ljubičasti.
- Oprostite, rekli ste najvećeg, a crnci imaju najvećeg, prema tome ili ovaj ili, ako ste baš zapeli za ljubičasti, onda prosječan. Ako vam je do mog mišljenja, na vašem bih mjestu ipak odabrao prosječan, ovaj mi se nekako čini prevelik za vas.
A tip je sa strane, koji se nemam pojma kojim čudom zatekao kod njega (očito su frendovi) dobacio:
- Ma daj curi većega, ne mora joj uć cili ako joj bude prevelik.
Pocrvenjela sam do korijena kose. Kiselo sam se nasmijala, kupila što sam imala i izletjela iz dućana. U sebi sam spusti9la sve one s neba na zemlju i vragove koji su me natjerali na tu glupost da frendici ja biram vibrator. Pa gdje mi je bila pamet, ne bi da ću joj ja još i demonstrirat prije nego li joj ga svečano uručim. Nego, sva sreća da me nitko ne zna i da neću opet uskoro u Split, jer da je to u Zadru bilo, sutra bi cijela Kalelarga brujala o «mom» crncu.
Svečano sam preksinoć prijateljici uručila poklon. Iskreno se obradovala:
- Vidiš, ovo je ostvarenje sna svake žene. Ne traži od tebe da mu kuhaš i peglaš, ševi kad god hoćeš, u pozi u kojoj god hoćeš, ne prigovara, svrši kad ti hoćeš… Ma gdje ćeš bolje od toga, rekla sam ti ja da je umjetna «!inteligencija» kad je seksu pitanju najbolja.
Eto, ja se u korizmi ničega nisam odrekla, ali sam napravila dobro djelo. A kad bolje razmislim, ne bi bilo loše i za sebe napraviti dobro djelo, ali ovog puta preko interneta, a ne fejs tu fejs.
Mare

- 21:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #