četvrtak, 18.03.2010.

42. Bjelašnički dani

Nisam mislila ništa pisati o ovom vikendu.
Toliko nam je bilo lijepo da imam osječaj kako bih tu ljepotu
umanjila svojim nespretnim pisanjem.
A i na fejsu smo se toliko dopisivali ovih dana da nemam više šta reći!
Onda sam pročitala @ Gustirnin komentar kod @ Suncokrete
i shvatila da bi ipak bio red nešto i ovdje od toga ostaviti.
Tek toliko da svi oni koji nisu na fejsu, vide djelić ljepote tog
"predmeta", prirode i društva koji zauzima
dobar (ljepši) dio moga trenutačnog življenja.
Zato neću puno pisati jer slika govori tisuću riječi...
a mojih, bar dvije tisuće... :-)

Dakle, krenimo!

Kao i uvijek, prvo zajednička kava...odnosno kafa, tamo negdje u Bosni ...ili Hercegovini..
nikad ne znam di jedno počinje a drugo završava.

Image and video hosting by TinyPic

Stigli smo u mrklu noć...a onda, pod okriljem
zvjezdanog neba i puno snijega krenuli ka prvom odredištu...
maloj kučici u snijegu, koja nas je, zahvaljujući ljubaznim domačinima, dočekala ugrijana.

Image and video hosting by TinyPic

Ima li šta ljepše nego utonuti u san uz nježne zvuke gitare ? :-)

Image and video hosting by TinyPic

Još jedan pogled na kučicu...

Image and video hosting by TinyPic

'Ajmo sad lagano, kroz obilje "šampite" prema konačnom cilju...

Image and video hosting by TinyPic

Uz pomoć markacija...."snađi se druže"

Image and video hosting by TinyPic

Na trenutak smo dobile poticaj za let

Image and video hosting by TinyPic

Stigli smo! Po prvi put mi žao što sam (već) došla na odredište :-)

Image and video hosting by TinyPic

Žal su ublažila draga lica koja su nas dočekala

Image and video hosting by TinyPic

Malo dalmatinskih delicija.....

Image and video hosting by TinyPic

Malo pogleda sa prozora doma...


Image and video hosting by TinyPic

I...povratak...nekako smo bili tihi u koloni...
Ma dobro, doći ćemo opet...sigurna sam

Image and video hosting by TinyPic

Još malo uživanja u planini ...

Image and video hosting by TinyPic

A onda Sarajevo...grad mojih studentskih dana...grad razrušen pa, opet oživljen...grad kojemu se uvijek vračam i uvijek ću se vračati...

Image and video hosting by TinyPic

Pitala sam se, šta je magično u ovoj vodi, da se, nakon što sam je popila prije trideset godina, iznova vračam...a Andrea je to tako prozaično obrazložila...kaže "hlor"...:-)
Pa neka je i hlor, može biti i klor...briga me, važno mi je da ću ja opet doći!
"Sarajevo, ljubavi moja" !!!

Image and video hosting by TinyPic





- 06:38 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.